eDreams
StayForLong
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

En campingplass som er tilrettelagt for barn i alle aldre. Fine sanitæranlegg med lite køer selv i høysesong. Serviceinnstilt personale og lite søppel på området. Det eneste som trekker litt ned er at aktivitetene er kostbare.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, MarianneV1430
Anmeldt 25. juni 2017 via mobile enheter

Dato for oppholdet: juni 2017
Lasse S, Ägare på KronoCamping Saxnas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2017

Anmeldt 21. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Lasse Sörenson, Ägare på KronoCamping Saxnas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2021

Anmeldt 27. juni 2021

Anmeldt 27. juni 2021