Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Rommene var rene og betjeningen i resepsjonen var hyggelig!! Derimot var betjeningen i restauranten blottet for service. Vi var der i helgen 31-1 sept 2018.
Det var såvidt de kunne gi oss bord på fredag, grunnet lite kapasitet. De visste ikke at hotellet var fullt! Bedre ble det ikke på lørdag, da vi måtte forhåndsbestille mat til 15, og de mente vi kun var 14 som hadde bestilt.. Vi fikk rett og slett kjeft.... men de hadde mat til 15 så de hadde nok telt feil ved oppdekning. Ikke en gang iløpet av kvelden var de innom bordet for å ta imot ekstra drikkebest el lingnende.. Maten var veldig god, så kokken gjorde jobben sin!!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, AnitaKaas
Anna B, Marketing på Best Western Hotell Erikslund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Tack för din recension. Jag är uppriktigt ledsen över de brister vi lyckades visa upp vid ert besök hos oss. Missförstånd och diskussion har uppstått och då kan man som gäst tycka att man blir nonchalant bemött, det är självklart inte vår ambition. Jag tar din feedback viadre till vår restaurangchef.
Men det är trevligt att läsa att ni för övrigt hade en bra vistelse. Vi hoppas att ni vill komma tillbaka till oss igen vid något tillfälle

Anmeldt 30. juli 2017

Fikk fint rom med gode senger og meget god service i reseptionen . Vi fikk også tilgang til stort trimrom , badstu og boblebad inkl. i prisen . Frokosten hadde et stort utvalg ;o) .
Gratis stor parkering
Men så var det det som trakk ned :
Vi skulle spise middag på kvelden , men fikk ingen
Vi så ledige bord i restauranten , men vi fikk vite at de ikke hadde kappasitet på kjøkkenet ;o(
Når en tar ferieovernatting på hotell er kanskje det som er rosinen med det hele at en bla. kan kose seg med god mat i restauranten og kanskje en avsluttning i baren
Klagde til reseptionen og fikk som plaster på såret 2 smørbrød + 2 cola på rommet

Romtips: ikke ut mot motorveien
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, jmv920
Anmeldt 18. juni 2017

Vi overnattet på dette hotellet på vei til bilferie i Danmark. Vi fikk et familierom med dobbeltseng og køyeseng, noe som i grunnen ikke var nødvendig siden vi reiste med en sju måneder gammel baby, som vi tok med egen reiseseng til. Rommet hadde en grei standard og var rent. Det som derimot trekker kraftig ned er barnestolene i resturanten der vi spiste frokost. De var utrolig møkkete, og så ikke ut til å ha vært vaska på lang tid, om de i det hele tatt har blitt det noen gang. Det gjorde frokosten lite hyggelig og gav et dårlig sisteinntrykk av hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, KarolineM407
Anna B, Marknadsförare på Best Western Hotell Erikslund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2017

Tack för din återkoppling, det betyder mycket för oss att få kritik, bra som dålig. Vi har nu tagit ett titt på barnstolarna, det är absolut inte meningen att de ska vara smutsiga. Vi ska se till och bättra oss! Noterar också att du tycker att hotellet är fint och att ni gillade rummet. Hälsningar Anna

Anmeldt 7. juni 2017

Vi ankom fra Vanersborg via motorveien. Ved avkjørsel 33 fra E6 lå hotellet godt skjermet fra trafikkstøy. Rommet vi fikk vendte bort fra veien, men var ikke helt slik det var beskrevet på Hotels.com. Imidlertid fant vi oss fort til rette. Gode senger, stille område, grei parkering, varme i badegulvet, inkludert Internett som til tider var tregt, meget god og variert frokost. Imidlertid var eggerøren laget fra pulver, noe som ikke smaker så godt. Hyggelig og hjelpsomt personale. Da vi bodde her var det litt varme i luften, og vi savnet et kjøleskap. Vi bodde på rom 220 og her kunne TV en ha fått en annen plassering, eller måtte man legge seg i sengen for å se fjernsyn. Vi bestilte først ett døgn, men vi endte opp med å bo her i tre døgn. Prisen var meget meget gunstig i forhold til det man fikk. Her kommer vi garantert tilbake.

Romtips: Be om å få et rom i 2 etasje som vender bort fra E6, da sover du godt med åpent vindu.
Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Svein U
Anna B, Marknandsförare på Best Western Hotell Erikslund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2017

Stort tack för den positiva feedbacken, det gläder oss mycket att du hade en fin vistelse här hos oss. Vi tar till oss om dina synpunkter på äggröran. Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till oss! Hälsningar Anna

Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Ett flott overnattingssted tett på E6. Utrolig godt å svinge av motorveien og rett ned på en parkering med god plass. Hyggelig betjening og god atmosfære. Sengen var spesielt god å sove i og rommet var stille, og helt uten generende støy. En god frokost og en kopp kaffe gjorde en god start på dagen.
Dette hotellet vil jeg anbefale til alle som tar hvile på alvor.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Endre S