Expedia.comUSD 98
Trip.comUSD 98
HurbUSD 101
Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Jeg valgte dette hotellet etter en lang biltur fra Nuremberg. Selv om det lå helt inntill motorveien var det helt stille på rommet. Solid frokost og rimelig overnatting. Kan anbefales. Gratis parkering på utsiden

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Arne Gunnar H
Louise A, Sales & marketing på Hotell Erikslund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2019

Bästa ArneH,

Tack för dina vänliga ord om vårt hotell! Vi ser fram emot att få välkomna dig en annan gång.

Hälsningar,
Louise

Anmeldt 21. mai 2019

God service ...
rolig ..registrerte Lite støy selv med Europaveien tett innpå hotellet
God frokost og en god lunsj, og muligheter for middag på kveldstid.
Muligheter for utlån av sykkel..noe dyrt..
Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Dream302129
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Rommene var rene og betjeningen i resepsjonen var hyggelig!! Derimot var betjeningen i restauranten blottet for service. Vi var der i helgen 31-1 sept 2018.
Det var såvidt de kunne gi oss bord på fredag, grunnet lite kapasitet. De visste ikke at hotellet var fullt! Bedre ble det ikke på lørdag, da vi måtte forhåndsbestille mat til 15, og de mente vi kun var 14 som hadde bestilt.. Vi fikk rett og slett kjeft.... men de hadde mat til 15 så de hadde nok telt feil ved oppdekning. Ikke en gang iløpet av kvelden var de innom bordet for å ta imot ekstra drikkebest el lingnende.. Maten var veldig god, så kokken gjorde jobben sin!!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, AnitaKaas
Anna B, Marketing på Hotell Erikslund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Tack för din recension. Jag är uppriktigt ledsen över de brister vi lyckades visa upp vid ert besök hos oss. Missförstånd och diskussion har uppstått och då kan man som gäst tycka att man blir nonchalant bemött, det är självklart inte vår ambition. Jag tar din feedback viadre till vår restaurangchef.
Men det är trevligt att läsa att ni för övrigt hade en bra vistelse. Vi hoppas att ni vill komma tillbaka till oss igen vid något tillfälle

Anmeldt 30. juli 2017

Fikk fint rom med gode senger og meget god service i reseptionen . Vi fikk også tilgang til stort trimrom , badstu og boblebad inkl. i prisen . Frokosten hadde et stort utvalg ;o) .
Gratis stor parkering
Men så var det det som trakk ned :
Vi skulle spise middag på kvelden , men fikk ingen
Vi så ledige bord i restauranten , men vi fikk vite at de ikke hadde kappasitet på kjøkkenet ;o(
Når en tar ferieovernatting på hotell er kanskje det som er rosinen med det hele at en bla. kan kose seg med god mat i restauranten og kanskje en avsluttning i baren
Klagde til reseptionen og fikk som plaster på såret 2 smørbrød + 2 cola på rommet

Romtips: ikke ut mot motorveien
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, jmv920
Anmeldt 18. juni 2017

Vi overnattet på dette hotellet på vei til bilferie i Danmark. Vi fikk et familierom med dobbeltseng og køyeseng, noe som i grunnen ikke var nødvendig siden vi reiste med en sju måneder gammel baby, som vi tok med egen reiseseng til. Rommet hadde en grei standard og var rent. Det som derimot trekker kraftig ned er barnestolene i resturanten der vi spiste frokost. De var utrolig møkkete, og så ikke ut til å ha vært vaska på lang tid, om de i det hele tatt har blitt det noen gang. Det gjorde frokosten lite hyggelig og gav et dårlig sisteinntrykk av hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, KarolineM407
Anna B, Marknadsförare på Hotell Erikslund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2017

Tack för din återkoppling, det betyder mycket för oss att få kritik, bra som dålig. Vi har nu tagit ett titt på barnstolarna, det är absolut inte meningen att de ska vara smutsiga. Vi ska se till och bättra oss! Noterar också att du tycker att hotellet är fint och att ni gillade rummet. Hälsningar Anna