Anmeldt 17. februar 2017

Etter en lang biltur fra Oslo til Helsingborg, gledet vi oss til å ankomme Clarion Grand Hotel. Dette viste seg å bli en perfekt start på ferien. Vi hadde i utgangspunktet bestillt ett ordinært dobbeltrom, men fikk oppgradert rommet til en junior suite. Det angret vi ikke på. Deilig og moderne rom, men god utsikt. Hotellet ligger veldig sentralt, og med gode parkeringsmuligheter i parkeringshus. Mange spennende restauranter og kort vei ned til havnen. En kjempegod start på ferien. Vi kommer tilbake!!

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Hmorisse
Elin I, Kundansvarig på Clarion Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2017

Hejj Hmorisse,

Stort tack för era fina ord.
Vad glada vi blir av att höra att ni hade en bra start på semestern hos oss. Kul också att ni uppskattade en av våra juniorsviter.

Varmt välkomna tillbaka.

Hälsningar,

Anmeldt 23. august 2016

Hotel sentralt beliggende rett ved borgen, restauranter og shopping.

Rommet var lite men ok. Helt ok sovekomfort. Litt støy utenfor vinduet om natten da hotellet ligger i et restaurant og barområde.

Frokosten var grei, kunne med fordel ha hatt noen flere valg. I tillegg virket ikke wifi i frokostsalen.

Hotellet kunne enten "tilby" gateparkering (gratis mellom 18:00 - 09:00) og deretter 1 times parkering mot avgift, eller hotellgarasje som lå 200 meter unna hotellet mot betaling.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, SkedsmoNorway
Elin I, Kundansvarig på Clarion Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2016

Hej SkedsmoNorway,

Tack för ditt omdöme.
Härligt att ni haft en lyckas vistelse hos oss i Helsingborg.
Jag beklagar att wifi inte fungerade i frukostmatsalen när ni bodde här. Det ska självklart vara tillgängligt i alla utrymmen på hotellet.

Jag hoppas att vi ses snart igen.

Anmeldt 10. august 2016

Glimt av en fordums tid. Gjennomgående hyggelig personale som viser omsorg for gjestene. Maten er som alltid helt ekseptionell god, spesielt gjelder dette rettene de har å tilby å middagsmenyen. Jeg anbefaler hotellet til alle som liker hoteller med sjel og gjennomgående omsorg for sine gjester.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, tors614
Elin I, Kundansvarig på Clarion Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2016

Hej tors614,

Tack för ert omdöme.
Vi är så glada att ni trivs så bra hos oss och fortsätter att komma tillbaka.

Jag hoppas att vi ses snart igen.

Anmeldt 27. juli 2016

Helsingborg på sitt beste og hotellet viste seg frem på sitt beste . Vi fikk en lang promenad med familien på kvelden og alle var fornøyde . Hotellet ligger sentralt og bra .kort vei til restauranter på havnen og et yrende bra liv for turister .

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, larse143
Elin I, Kundansvarig på Clarion Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2016

Hej larse143,

Tack för ditt omdöme.
Visst är Helsingborg en fantastisk sommarstad?

Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss.

Anmeldt 23. februar 2016

Bestill på dette hotellet neste gang du skal til Helsingborg :-) Rommet var fantstisk , rent og pent med gode senger. Frokosten var også en veldig god start på dagen.
Det var kanskje litt dyrt i restauranten, 200 for en hamburger er id et drøyeste laget synes jeg :

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Laila O
Andréa B, Kundansvarig på Clarion Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2016

Hej Laila O,

Vad roligt att ni trivdes så bra hos oss!
Hoppas att få se er här igen.

Ha en fin dag!
Med vänliga hälsningar