“Takk for ypperlig champagne! ”

A Little Party Helsingborg
Vurdert som nr. 131 av 354 Restauranter i Helsingborg
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Vi tok champagne-smaking her og fikk en deilig smaking med 3 forskjellige druer. Camilla var helt fantastisk! For en kompetanse! Hun var så imøtekommende og serviceinnstilt! Satte virkelig prikken over i'en for vårt besøk! Takk!

1  Takk, Andahl87

Dato for besøk: desember 2021

Reisende som så på A Little Party Helsingborg, så også på

Helsingborg, Skåne
Helsingborg, Skåne

Har du vært i A Little Party Helsingborg? Del dine erfaringer!