“Bra, men.. ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Dette er en litt vanskelig anmeldelse. Forretten og desserten var utrolig gode! Hovedretten, en carbonara, var altfor salt. Itillegg til det, så ventet vi halvannen time på at den skulle komme.
Vi klaga på dette og restauranten ryddet opp på en fin måte. Når vi ba om regningen måtte vi også purre opp denne etter ca 25 min.
Jeg gir 3 stjerner fordi 2 av 3 retter var veldig gode og vi følte oss egentlig godt ivaretatt, men samtidig så holder det ikke mål at vi må vente på maten i 90 min og vente på regningen i ca 30 min totalt etterpå.

1  Takk, Andahl87

Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk "dagens rett" - fiskegryte. Beste jeg har fått - og til en lav pris. Også veldig gode pastaretter. Hit kommer vi tilbake. Oppsummert; uformelt, kvalitet og god smak, hyggelig betjening - og bra priser.

Takk, hanned749
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Dette stedet ble anbefalt. Og etter besøket kan jeg forstå hvorfor. Utrolig flott sted. Spiste virkelig deilig mat og de ansatte er service innstilte.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, emakle
Anmeldt 21. juni 2019

Meget hyggelig liten restaurant med uteservering. Hyggelig betjening. Meget god mat og drikke. Ligger i et område med flere barer og utsteder rundt Maria kirken.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 989aagel
Anmeldt 21. august 2018

I tilfelle du ikke orker å lese alt jeg skriver vil jeg umiddelbart si at Olsons skafferi ga oss en opplevelse vi ikke vil glemme. Hadde det vært mulig skulle vi gitt restauranten 7 på terningen.
Restauranten var blitt anbefalt, men at det skulle bli en kulinarisk opplevelse av de sjeldne, hadde vi ikke forventet. Maten vi ble servert var gjennomgående meget god, en fryd for øyet og betjeningen var outstanding - smilende, kunnskapsrike og raske. Er du i Helsingborg, ikke gå glipp av en denne matopplevelsen til svært hyggelige priser.
Jeg har brukt litt tid på å tenke over hvordan jeg skulle skrive denne anmeldelsen. Jeg går fortsatt og tenker på denne kvelden torsdag for 2 uker siden. Som nevnt over var vi anbefalt å besøke Olsons Skafferi og selv om det rundt torget ligger det en rekke restauranter var Olsons skafferi med sin rustikke og det sjarmerende utseende det naturlige valget. Det var en varm kveld og stappfullt. Vi var heldige som fikk sitte i uteserveringen nærmest kirken.
Det første vi opplevde var en fantastisk hyggelig og servicevennlig betjening. Raskt på pletten med menyer og drikke.
Menyen er ikke lang og her var det knapt noe jeg ikke kunne tenke meg. Vi var fire stykker som bestilte og smakte på tre forskjellige forretter – andelever, gazpacho og carpaccio. En klar sekser på terningen til alle tre, min favoritt var andeleveren.
Som hovedretter bestilte vi og smakte på vi tre pastaretter og Pata Negra. Igjen tre seksere uten tvil.
Vinene vi fikk anbefalt passet perfekt til maten. Porsjonene er gavmilde og vi orket ikke teste dessertene.
Kvelden ble perfekt – en flott betjening, en hyggelig atmosfære og en førsteklasses middag. Hit skal jeg igjen – høyeste karakter er helt opplagt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, janeng

Reisende som så på Olssons Skafferi, så også på

Helsingborg, Skåne

Har du vært i Olssons Skafferi? Del dine erfaringer!