Anmeldt 18. oktober 2017

Meget imøtekommende betjening.Svært kundeorientert mottakelse! Et stille miljø uten støy sentralt i byen. Rommet er rent og pent med duse farger for hvile. Svært delikat frokost!
Topp førsteinntrykk som jeg skal sjekke opp allerede neste mandag!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, oysteink2017
Elin A, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2017

Tack för den trevliga kommentaren.
Vad kul och höra att ni trivdes så bra hos oss.
Du är varmt välkommen på måndag!

Hjärtliga Hälsningar
Elin Andréasson
Front Office Manager

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Var her en natt, kjempehyggelig betjening, ankom veldig sent men ikke noe problem. Nydelig innredet rom,nydelig bad, flott størrelse. Hyggelig ansatte i baren, kjempegod frokost. Litt problematisk med parkering

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Simsa2013
Elin A, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Kära gäst,
Tack så mycket för din trevliga feedback.
Härligt att höra att ni har haft det bra hos oss.
Vi hoppas på att ni kommer förbi oss snart igen.

Jag önskar er en trevlig sommar!

Vänlig hälsning,
Emilia Kaczmarczyk
Service Manager Front Desk

Anmeldt 23. mai 2017

Nok et hyggelig opphold i Helsingborg. Prøvde Radisson Blu Metropol for første gang, og ble veldig positivt overrasket. Nytt hotell med store flott rom. Jevnt over veldig bra fasiliteter. Prisen var heller ikke avskrekkende, så jeg klarte fint å holde meg innenfor budsjettet. Personalet var hyggelig og hjelpsomme.

Sengen jeg hadde på rommet var alt for myk, men det er jo personlige preferanser.

Frokostbuffeten hadde det aller meste. Vet egentlig ikke hva annet jeg kunne ønsket meg der... Eneste minus er at noen av bordene/stolene var veldig lave å spise ved. Sikkert OK for en øl, men ikke for bespisning.

Treningsrommet hadde til og med en skikkelig romaskin (Consept2) og gode tredemøller. Kanskje litt lite utstyr for noen som vil trene vekter.

Romtips: Siden dette er et "byhotell" er det roligere jo høyere opp du kommer.
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, BjornChr2233
Elin A, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2017

Tack för din trevliga kommentar och feedback.
Härligt och höra ni trivdes på hotellet.
NI är varmt välkomna tillbaka till oss nästa gång ni har vägarna förbi Helsingborg.

Bästa Hälsningar
Elin Andréasson
Front Office Manager

Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Meget bra hotell. Fine rom. Gode senger. Meget bra frokost og trivelig bar. Et sentralt og rolig hotell med fin atmosfære. Gåavstand til det meste i Helsingborg inkludert sentralbanestasjonen. God romservice. Ig en fin lunsj. Hyggelig betjening på hele hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 570arvel
wilsonmy, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2016

Hej Arve och stort tack för att du tagit dig tiden att skriva värdefull feedback om oss.
Det gläder oss att er vistelse har varit till belåtenhet och att ni trivts med vår service på hotellet och restaurangen.
Vi hälsar er varmt välkomna tillbaka, men passar även på att önska er en riktigt fin jul och ett gott nytt 2017!
Vänligaste hälsning,
My Wilson

Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Veldig fine rom, vi hadde familierom med køyesenger til ungene, fresht og lekkert innredet. Eneste minuset var vel at frokostsalen var liten og man følte man satt oppå naboen og spiste frokost. Litt over middels frokost, men veldig pent anrettet. Hadde besøkt hotellet igjen!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 830ElisabethM
wilsonmy, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2016

Hej,
Stort tack för ert fina omdöme.
Underbart att läsa att Ni trivdes hos oss, hoppas trängslen vid frukost inte störde allt för mycket.
Vi hoppas vi får se Er snart igen.

Vänliga hälsningar
My Wilson