Anmeldt 10. mars 2017 via mobile enheter

Rommet mitt var ganske lite, men god seng og fint bad med gode toalettartikler gir et svært godt inntrykk. Frokosten var utrolig bra, med godt utvalg. Hotellpetsonellet var også veldig trivelige og hjelpsomme. Dessuten svært praktisk beliggenhet med kort vei til togstasjonen.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Fjolleastri
Anmeldt 23. januar 2017

Grand Hotel er et stilig, gammelt og tradisjonelt hotell, beliggende midt i sentrum av Lund. Fine rom, om enn litt små, med veldig gode senger. Det er skinnende rent og de små detaljene er på plass. Litt støy fra gaten, men det er vanskelig å unngå når en bor midt i sentrum av en by.
Hotellet har en veldig fin bar og matsal (restaurant). Bartenderne kan jobben sin, og utvalget er veldig bra.
Frokosten er helt standard. Jeg hadde forventet noe ekstra på et hotell i denne klassen.
Jeg vil allikevel anbefale dette hotellet, selv om det prisklassen er høy. Det har en sjarm og eleganse som svært få andre hoteller har.

Romtips: Ask for a room as high up as possible to avoid as much noise from the street as possible.
Dato for oppholdet: januar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, bj_rns541
Anmeldt 10. oktober 2014

Et hyggelig og meget sentralt plassert hotell som utstråler historisk sus både utvenig og innvendig, og man mottas av en meget hyggelig betjening. Mitt enkeltrom, et kvistværelse i 4. etg., som ikke var spesielt billig, var imidlertid både trist og kjedelig. Selv om jeg ikke benyttet meg av restauaranten der, så den i motsetning til de fleste hotellrestauranter ut til å være meget bra, og var godt besøkt av både lokale og tilreisende.

Romtips: Unngå rom nr 458, og sannsynligvis også en del av de andre rommene i samme del av hotellet.
Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, Håkon F
Bjorn_Gustavsson, Front Office Manager på Grand Hotel Lund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2014

Bäste Håkon -

Tack för att du recenserar Grand Hotel.

Jag får intrycket att du har övernattat i ett av hotellets basic single rum och jag delar din uppfattning att dessa fåtal rum inte håller samma höga standard som hotellet i övrigt.

Vi har redan renoverat två av dessa rum och planerar att renovera de övriga basic single rummen.

Det glädjer mig att du kommenterar atmosfären, servicenivån i receptionen och restaurangerna på Grand Hotel och jag hoppas att du skall välja vårt hotell nästa gång du övernattar i Lund.

Med vänlig hälsning,
Björn Gustavsson
Receptionschef
bjorn.gustavsson@grandilund.se

Anmeldt 19. august 2014 via mobile enheter

Sentralt plassert og god frokost.Men rommene er slitne og uten noe ekstra.Var kun en såpe på veggen og den var i tillegg tom.Telefonen og wifi fungerte ikke på rommet.Badene var slitne og med ekle dusjforheng.Var ikke noe ekstra på rommet.Vi bodde der en helg og rommene ble verken vasket eller ryddet.

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Scandinaviantravelle
Bjorn_Gustavsson, Front Office Manager på Grand Hotel Lund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2014

Tack för din recension. Jag får intrycket att du övernattade i ett av hotellets tre basic dubbelrum då endast dessa rum har duschförhänge. På vår hemsida beskriver vi denna rumskategori som våra enklaste rum.

Det är mycket viktigt för mig att även dessa rum upplevs som fräscha och väl underhållna och jag vore därför tacksam för mer information om din vistelse.

Med vänlig hälsning,
Björn Gustavsson
Receptionschef
bjorn.gustavsson@grandilund.se

Anmeldt 26. januar 2013

Nyopp-pusset byhotell med historisk sus. Hyggelig betjening, veldig god start på dagen med nydelig og helt topp frokost. Men- veldig små rom og dårlig ventilasjon. Medførte at man må ha vindu åpent - og mye støy fra spesielt tog som går 24/7.
Meget sentralt med mange hyggelige serveringssteder i nærheten. Og bortsett fra manglende søvn - utmerket hotell til møter og jobb.

Dato for oppholdet: januar 2013
Takk, Hans Otto L