“Trivelig”

Vurdert som nr. 31 av 969 Restauranter i Malmö
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla Staden
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet på torget i Malmø. Masse folk, så vanskelig å få bord ute, men det var en flott kveld så det var forståelig. Hjelpsom og hyggelig betjening, ikke minst veldig god mat. Anbefales å få med seg.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Tor K

Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

En herlig hjemmelaget burger med god lokal øl til. Dette var svært hyggelig. God stemning deilig musikk og god mat. Hva mer trenger man...?

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Lars V
Anmeldt 23. mai 2017 via mobile enheter

Veldig fin atmosfære. Hyggelig betjening. Vi var tre stykker som spiste forskjellige retter og alle var enige om at det maten ikke var spesielt bra. Bestilte selv medium stekt kjøtt. Ble servert gjennomstekt og tørt kjøtt. Tilbehøret var ikke spesielt bra heller. Kommer gjerne tilbake for drikke men ikke mat.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, jtnilsen
Anmeldt 14. februar 2017 via mobile enheter

Vi leste om Mello på trip advisor Og var så heldige å få bord en fredag kveld, uten å bestilt! Vi var 4 sultne og fikk en meget god mat opplevelse! To av oss bestilte and som var god på smak men litt tam, en bestilte reinsdyr file, og den var aldeles nydelig! Så den bør alle prøve!!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Heidi300
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Vi ble hyggelig tatt i mot og fikk vente litt i baren før vi ble hentet til bordet. Veldig god service og god torsk. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Erik B

Reisende som så på Mello Yello Bar & Restaurang, så også på

Har du vært i Mello Yello Bar & Restaurang? Del dine erfaringer!