Expedia.comUSD 120
ScandicHotels.comUSD 133
eDreamsUSD 120
Anmeldt 26. juli 2019

Vi bodde i år på et superior family rom. Jeg forsøkte å bytte rom (tirsdag) på grunn av spesielle behov, men fikk beskjed om at ønsket rom var ledig førstkommende lørdag. I tillegg måtte vi betale ekstra for dette rommet, selv om vi er på level 3. Ingen tilbakemelding fra resepsjonen ble gitt på det. OBS: Støyende aircondition. Scandic har innført et miljørettet tiltak om å ikke vaske rommet ved flere overnattinger. Det er superbra! Det innebærer at det ikke fylles opp med toalettpapir, søppelet tømmes ikke og håndklær blir ikke byttet ut daglig. Joda, vi kan be om rengjøring før klokken 23 dagen før, hvor ble ferie følelsen av? Det ble observert skjeggkre på rommet vårt, så vær obs slik at ikke kreet følger med hjem. Frokosten er god, men det går ofte tomt for det meste. Ved forespørsel til personalet ved frokost, fikk vi flere tilbakemeldinger at dette ikke var denne personens område ( eks. tomt for egg, kjeks, glass osv.) Vær obs på råe egg og slappe kjeks til kaffen. Kveldsbuffeen er ok, men vi ventet lenge på middagsrett som ikke var buffet. Her kunne vi ane et glimt av service, hvor det ble tilbudt forrett fra buffet og gratis dessert. Pluss: Variert frokost, hyggelig rengjøringspersonale og ok treningsrom. Oppsummert så har dette hotellet sett sine beste dager. Service, kvalitet og hotellstandarden har sunket betraktelig med årene vi har tilbrakt her, vi tror nok dette var siste gang. Litt synd, det har jo vært en del av vår historie fra sommerne i Malmø.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, KathrineM9
AndreasWreth, Gisela på Scandic Malmo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hi,
Thanks for sharing your hotel experience with us, it helps us improve and get even better at what we do. We’re sad to hear that you were not satisfied with hotel experience. As your guest experience is really important to us, we’ve already taken several actions to ensure that it won’t happen in the future.

After all we’re pleased to hear that you liked the varied breakfast, nice cleaning staff and gym. We hope you will stay with us again soon and give us a chance to give you a better hotel stay.

All the best,
Gisela
Front Desk Supervisor

Anmeldt 27. juli 2017

Familierommet vi hadde booket var kjempestort og fint. Supert lekerom for barna. Frokosten var kjempe bra?? Vi var veldig fornøyde med oppholdet. Parkeringen var litt klønete. P-huset var nesten fullt.

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, kristino345
Anmeldt 16. mai 2017

Ved ankomst var det ikke avsatt rom for rullestolbruker til tross for at reservasjon var gjort ca 6 uker før ankomst. Byttet rom en gang da det ikke var mulig å benytte dusjen. Etter bytte av rom var den svært, svært dårlig tilpasset. Jeg ba om dusjstol og fikk dette etter vel 2 timer. Resepsjonisten gjorde så godt hun kunne og var tvunget til å ringe andre for å få vite hvor hun kunne finne dusjstol. Frokosten var utmerket og servicefunksjon var litt over gjennomsnitt. Det positive før avreise var at jeg ble tildelt en fri overnatting på Scandic samt at direktøren beklaget den negative opplevelsen.

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, sisedol
Anna E, Front Office Manager på Scandic Malmo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2017

Tack för din feedback!

Vi hälsar dig varmt välkommen åter och är glada att det löste sig till det positiva!

Vänliga hälsningar

Anna E

Front Office Manager

Anmeldt 21. september 2016

Frokosten har lite utvalg og er ikke spesielt god. Grøtete eggerøre og hurtig oppskåret frukt forsterker inntrykket av at her er det personalets arbeidstid og ikke gjestenes velvære som står i fokus.
Klokka 0930 er det slutt. Da fjerner de maten selv om restauranten er halvfull av gjester som tydeligvis ikke er ferdige.

Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, PRE2000
Emma J, Manager på Scandic Malmo City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2016

Hej,
vad tråkigt att höra att ni hade en dålig upplevelse av vår frukost. Vi strävar alltid efter att bli bättre och jag kommer självklart framföra din feedback. På vardagar stänger frukosten 9:30, på helgen 10:30 och vi försöker erbjuda ett sortiment där alla kan hitta något som smakar. Om ni kommer tillbaka så ska vi gottgöra er för detta.

Vänliga hälsningar, Emma

Anmeldt 9. juni 2016

Meget bra service,nære til attraksjoner-Gågata spesielt.Trivelig med utsikt til kanalen-med båter,kanoer,kajakker,fugleliv.Frokost lokalet var meget trivelig med bra bord/stoler,fin utsikt.
Bra service ,bestilte stekte egg på kjøkkent hver dag.dette ble servert meget delikat.

Dato for oppholdet: juni 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com