“Veldig bra!”
Anmeldelse av TGI Friday's

TGI Friday's
Reserver med
TGI Friday's er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 117 av 921 Restauranter i Malmö
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla Staden
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Beste måltidet vi har spist på Fridays noen gang! Spiste Spareribs, burger og BLT sandwich med søtpotet. Gratis påfyll av brus. Bra beliggenhet. Kan absolutt anbefales!

Takk, Ingunn F
André S, Chef på TGI Friday's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2017

Härligt Ingunn F!
Tack för fin beskrivning av er upplevelse!

Hoppas vi ses snart igen!

Med Vänliga Hälsningar,
André Söderlindh
General Manager

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

TGI hadde grei mat og drikke, hyggelig betjening og en meget fin beliggenhet i gamlebyen i Malmø. Lik resten av kjeden.

Takk, Rune_Marianne
Anmeldt 13. august 2016 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med mye folk. Vi fikk bord ute, noe vi ønsket oss. Det er veldig trangt mellom bordene, særlig når folk ved nabobordet røyker. Men super betjening. Hyggelig og serviceinnstilt! Meget gode burgere som kom raskt.

Takk, Aase11
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Spiste lunch her med wings, ribs og spaghetti. Spareribs'en var den beste vi har fått på TGI generelt. Det som gjør at jeg ikke gir 5 var at pastaen var kokt slt for lenge (lunch rett). Prisen var også bra. Lunsj til 99 og ribs til 119 inkl brus og kaffe.

Takk, Kåre H
Anmeldt 12. juli 2016

Fire stykker som spiste pasta på TGI Friday's i Malmø.
Nydelig mat ble servert og kan virkelig anbefales. Vi prøvde de forskjellige pastarettene på menyen og ingen ble skuffet .
Desserten falt også i smak.

Takk, janoyvindavik

Har du vært i TGI Friday's? Del dine erfaringer!

;