Anmeldt 21. april 2014

Hotellet åpnet i 2010 og er moderne på alle måter. Det første Marriott hotell i Sverige og med meget høy standard. Rommene er store og med god seng og flott bad. Hyggelig personale som vil ditt beste ved enhver henvendelse. Rask innsjekk. Bar i resepsjonsområde samme område for frokost som hadde godt utvalg og friske råvarer. Betalte 2100 sek som er god verdi for et slikt hotell. Frokost inkludert.

Dato for oppholdet: april 2014
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, 799espenh
Anmeldt 21. februar 2014

Hotellet ligger veldig bra plassert i Malmö. Nært Lille-Torg. Hotellet er fint. Rommene har god størrelse, men dårlig lydisolasjon. Personalet er hyggelig. Wi-fi er gratis, men man kan like så godt bruke brevdue. Gratis wi-fi har fartsperre. For 89 kroner kan man få 2 MB linje i 24 timer. For 189 kroner får man fri hastighet i 24 timer. Dette er det STORE minuset. I 2014 er det latterlig å kreve penger for å kunne streame ting fra internet. Spesielt for et hotell som har så mye annet bra.

Romtips: 224 har en glippe ved døren som gjør at man ser ut i gangen når man liggeri sengen. Rom 231 får en del støy fra restaurant.
Dato for oppholdet: februar 2014
Takk, Cbs77
GeneralManagerSTOCY, Hotelldirektör på Elite Hotel Esplanade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2014

Tack för din review och tack för att du valde Renaissance Malmö Hotel.
Jag är glad att din feedback överlag är positiv men ser också att vi har en del förbättringspotential. Jag ber om ursäkt för de problem med rummens ljusisolering som du har upplevt. I vissa rum, kan det upplevas som extra känsligt och jag är ledsen för de eventuella problem det kan ha orsakat.
Angående wi-fi så håller vi oss till en standard inom Marriott där vi erbjuder en viss bandbredd utan extra kostnader men för de som önskar snabbare uppkoppling tar vi betalt beroende på hur hög hastighet man önskar. Detta är en standrad inom hotellkedjan som vi kommer att ändra den dag då det ändras inom kedjan internationellt.
Jag hoppas dock att det övergripande intrycket av hotellet är så positivt att ni återkommer till oss nästa gång ni är i Malmö eller området.
Vänligen
Martin Åkesson

Anmeldt 20. november 2013

Jeg har bodd her 2 ganger. Enkel og rask innsjekk og utsjekk. Ved å vise til Marriot-reward-kortet mitt har jeg fått oppgradert til større rom med bl.a. Badekåper og espressomaskin. Beliggende med enveis gate på en av sidene, og gågate på en side. Taxi skaffes på 5 min. Ligger rett på LilleTorg som har gode restauranter, cafe og puber. 10 min å gå til togstasjonen. 10 min å gå til shoppingsentert Triangeln motsatt retning. Smilende betjening. Frokosten er bra, men savner grovt brød og skikkelig egg ( ikke eggerøre av pulver, takk!).

Dato for oppholdet: november 2013
Takk, MarikenNorge
Anmeldt 21. juli 2012

Rent, pent og fint hotell. Hyggelig persjonell. Beliggenheten er perfekt.

Dato for oppholdet: juli 2012
Takk, Segtnan
Jens L, General Manager på Elite Hotel Esplanade, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2012

Tack för er feed-back!

Med vänlig hälsning,

Jens Lyckman
Hotelldirektör
Renaissance Malmö Hotel

Anmeldt 16. juli 2012

Vi ankom hotellet klokken 19 og resepsjonisten kunne informere om at rommet vi fikk tildelt var utstyrt med babyseng. Stor var skuffelsen da vi låste oss inn på rommet og kunne konstatere at sengen manglet. Vi ringte til romservice og fortalte om vårt behov og tilbaikemeldingen var at seng skal bli ordnet i løpet av kort tid. Etter en time med en overtrøtt baby på rommet ringte vi på nytt og etterlyste sengen. Svaret var at det vil ta tid å ordne seng og vi fikk spørsmål om ikke babyen kunne sove i den store sengen. Tiden gikk og etter en ny time ringer telefonen og babyen vår våkner. Nå er det resepsjonosten som lurer på om sengen er på plass. Vi kunne svare at det var den ikke. Etter en halv time til dukket endelig sengen opp. Dyna ble levert uten laken, de hadde ikke flere tilgjengelig. Heldigvis hadde vi en dyne med laken i bilen som vi kunne bruke. Starten på oppholdet ble ikke slik som vi ønsket, men resten av oppholdet gikk greit.

Dato for oppholdet: juli 2012
Takk, Lars S

Hej Lars,

tack för att ni tog er tid att ge oss lite feed-back, beklagligt att vi inte kunde leverera det ni önskade, givetvis kommer jag ta upp det här internt så får vi se till att detta inte sker i framtiden. Detta till trots hoppas jag att ni återvänder till Malmö och väljer att bo hos oss här på Renaissance!

Med vänlig hälsning,

Jens Lyckman