Anmeldt 22. august 2016

Hotellet finner ikke booking ved ankomst. Jeg får rom med lavere standard enn bestilt. Rommet ble ikke rengjort på lørdag. Når dette blir gjort etter purring, legges det ikke inn nye håndklær. Høy grad av løsningsvillighet, men lav grad av løsningsevne. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, 167steinl
Anmeldt 11. april 2016

Hotellet har er en perfekt beliggenhet i Malmø. En super PUB og mulighet for innendørsparkering under hotellet. Frokosten var veldig bra og personalet var svært imøtekommende. Skal man bo på hotell i Malmø er dette plassen. Anbefales

Dato for oppholdet: april 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, 407heinek
Ebba J, Hotel Manager på Elite Plaza Hotel Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2016

Bästa 407heinek,
Härligt att höra att du uppskattar vårt hotell och vår pub The Bishops Arms. Jag hoppas vi får möjlighet att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänligen,
Hotel Manager

Anmeldt 2. juli 2015 via mobile enheter

Pent hotel meg god frokost, bra beliggenhet og hyggelig personal. Rommet var lite og egentlig helt greit. Veldig støvete på vegger og karmer så kunne nok vært rengjort litt bedre men ingen krise. Det som trekker ned er at rommet var alt for varmt, jeg liker å sove kaldt og et klimaanlegg som stopper på 19grader er ikke bra nok. Da må vinduet opp, noe som gjør det helt umulig å sove etter kl 6 om morgenen pga vanvittig bråk fra hotellets personale! Førstegangs-besøkende i flotte Malmø, men litt trøtt akkurat nå!..går nok dessverre for et annet hotel neste gang.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Hanne S
Ebba J, Hotellchef på Elite Plaza Hotel Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2015

Hej Hanne,
Stort tack för din feedback & review här på Tripadvisor! Jag vill beklaga att ni inte fick ner värmen mer på ert rum under er vistelse hos oss. Vi hade under förra veckan fel på kylaggregatet till vår air conditioning vilket gjorde att den inte fungerade ordentligt. Detta är nu åtgärdat.

Jag hoppas att du får en fortsatt fin sommar & välkommen åter till vårt hotell!

Hotellchef

Anmeldt 27. april 2015 via mobile enheter

Jeg sitter her og skriver denne anmeldelsen med blandede følelser.

Positivt:
Bra gym
Sen utsjekk
Vennlig og hjelpsomt personale
Gratis sykkelutleie

Ok:
Selve rommene. Vi bestilte et deluxe rom, men det virket helt ordinært
Beliggenhet. Hotellet ligger sentralt som alle andre hotell.
Room service. Det var ikke 24/7 dessverre.
Prisen. I underkant av 1000 kroner for en natt. Jeg ville nok ikke betalt veldig mye mer.

Negativt:
Frokosten. Ene dagen hadde de ikke mørkt brød. Kun white bread. Det er for dårlig. Rundstykke e var heller ikke ferske. Kaffen var dårlig, og derfor gjorde det ingenting at kaffemaskinen var ute av drift på dag 2. I tillegg var frokostlokalene stusslige. Her trengs det en fornying! Det kunne også vært bedre utvalg.

Ok hotell, men neste gang går vi nok for et annet ett.

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, 72andrease
Ebba J, Hotellchef på Elite Plaza Hotel Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2015

Hej Andreas,
Tack för din feedback att för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme här på Tripadvisor. Vi uppskattar alla sorters feedback då det är en mycket värdefull hjälp i vårt ständiga kvalitetsarbete.

Vi tar åt oss av dina synpunkter gällande frukost-serveringen och jag vill personligen beklaga att ni inte känner er nöjda med denna. Det gläder mig dock att höra att ni uppskattade vårt gym, sena utcheckning och mina hjälpsamma kollegor.

Återigen - stort tack för din feedback och varmt välkommen åter!

Vänliga hälsningar,
Hotellchef

Anmeldt 8. november 2012

Dette hotellet bør du styre unna. Først å fremst var det ikke rengjort på hotellrommet jeg fikk, sengene var uoppredd, badet var skitent, søppelen var ikke tømt.
Jeg fikk byttet rom men da fik jeg et der jeg måtte gå veldig langt frem og tilbake.
Det tok lang tid å få service i resepsjonen og heisene var veldig små.

Dato for oppholdet: november 2012
1  Takk, Jorgen89