4 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Radissonhotels.comUSD 108
getaroom.comUSD 112
Anmeldt 28. oktober 2016

Dette var et nytt og fint hotell som jeg ikke har benyttet tidligere. Ligger litt fra sentrum, men ikke mer en at en med liten hånbagasje kan spassere fra Sentralstationen eller sentrum av Malmø. Super service av hyggelige ansatte. Frokosten hadde alt man behøver.

Romtips: Byhotel så utsikt er begrenset
Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, B G
Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

Bodde tre netter på hotellet. Stort rom i 6. etasje med en gløtt av hav og Danmark i det fjerne. Strykejern og -brett på rommet og nokså stort bad. Hyggelig betjening og bra frokost. Stor foajé med bar som var hyggelig å sitte i. Litt langt å gå fra f. eks togstasjonen med bagasje så taxi anbefales. Uten bagasje er det en fin rusletur på 15-20 minutter inn til Malmö sentrum. Parkering i kjelleren.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Åsmund Johannes S
Anmeldt 22. juli 2014

På grunn av en feil som ble gjort under bookingen, så fikk vi en Bussiness Class suite til prisen av et vanlig rom. Ikke noe ekstra kostnad for hunden vår. Hundematen fikk vi legge i fryseren. Rommene var kanskje litt utdaterte, men bra standard likevel. Topp service og bra resturanter i nærheten.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Santo1977
Anmeldt 21. juni 2013

Bodde 2 netter her sommeren 2012.
Booket gjennom Coop HotellKupp.
Fikk inntrykk av at dette hotellet var "bugdet-varianten" i Radisson-kjeden uten at det ble gjenspeilet i kvaliteten på hotellet. Meget store luftige dobbeltrom med stort fint bad og ENORMT behagelige senger! Vannkoker med te/pulverkaffe på rommet ble satt pris på!

Hotellet har parkeringsgarasje under hotellet med heis direkte opp til hotellobbyen. Garasjeanlegget deles med flere men hotellgjester får halv pris på parkeringen ved kjøp av parkeringskort i resepsjonen. Dette kostet 90 SEK/døgn.

Hotellet ligger i en nyere del av Malmø hvor det bygges mye leilighetsbygg/forretningsbygg etc, så utsikten fra rommene er ikke spesielt spennende, men det er bare ca 5-10 min gange til sentrum. Hotellet tilbyr også gratis utleie av sykler (4-5 stk). Låner du en sykkel tar det deg 3 min og komme deg til strandområdet hvor det er masse serveringsteder etc. En behagelig lett tur på flatt fint terreng.
Selv om man føler at man ikke bor særlig sentralt er man nærmere sentrum enn man tror.

Tvers over gaten finnes det Ica Maxi Supermarked som har åpent 8-22 alle dager.

Skal man trekke ned på noe må det være frokosten. Den var under gjennomsnittet. Dårlig utvalg, mangel på bestikk (av alle ting). Når jeg etterlyste dette kom det en noe gretten servitør/kokk og ga meg en kniv. Gaffelen måtte jeg be om i tillegg. Ikke den helt store frokostsalen og det blir fort trangt om plassen. Vi var til bords med ca 30.min igjen av frokost-tiden og det virket som om ryddeguttene ville bli ferdig fortest mulig.

Alt i alt et meget bra hotell som absolutt kan anbefales. Særlig om du kommer med bil da både parkering er lettvint og prisen lav. Bor man "midt i gryta" kan nok 200-250 Sek/døgn påregnes,

Dato for oppholdet: juli 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tourist12344321
Anmeldt 29. oktober 2012

Jeg var på hotellet et par ganger i sommer. Et hotell som jeg er stort sett fornøyd med. Hyggelige og behjelpelige ansatte i resepsjonen, rene rom, og med tilgang til aviser gratis. Ett minus opplevde jeg sist gang jeg var der. I hotellets restaurant ble det problemer med datasystemet, noe som førte til at man måtte vente på de ulike rettene i urimelig lang tid, og betaling for rettene måtte foretas i resepsjonen. Dette er dog et problem som kunne ha skjedd ved alle topp moderne hoteller.

Dato for oppholdet: juli 2012
  • Reisetype: Reiste alene