2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
getaroom.comUSD 112
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Helt greit hotell, men det som ikke var så bra var at aircondition på rommet ikke fungerte. Så det ble veldig varmt på kvelden spesielt på badet. Det var også litt møkkete rundt i rommet, som kunne vært unngått. Wi-Fi var ikke helt optimalt, så det lønner seg og bruke 4G.

Takk, idont04
Regina Salzmann, General Manager på Park Inn by Radisson Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Dear Idont04
Thank you for taking the time to share this review. I am glad to hear you liked the hotel in general.
Sadly the hotel does not have Air Condition, which we would have needed during these few hot summar days.
The Wifi is something we are currently working on improving and I hope it will be better soon
Thank you very much for staying with us
Kind regards
Regina Salzmann
General Manager

Anmeldt 28. november 2019

gisti fjórar nætur og þetta var mjög gott, frábært hótel hrein herbergi vinalegt staff,góður og vel útilátinn morgunverður. rúmið gott og mjög góð rúmföt, staðsettnig góð fyrir þá sem þurfa að vera downtown

Dato for oppholdet: november 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Guđmundur H
Anmeldt 25. juli 2019

Anbefales ikke! Vi kunne ikke tro at vi ble tatt i mot på en slik måte. Resepsjonisten va UTROLIG frekk og utålmodig. Vi gjorde en feil ved å bestille 2 mansrom for en person. Det fant vi ut da vi kom til hotellet. Vi hadde tenkt å betale for ekstra person, men fikk fort vite at det kostet nesten 3 ganger så mye som prisen som vi fikk for rommet og hotellet var full booket. Vi betalte 690 SEK for et rom og et kostet ca 2000 SEK for en ekstra person. Vi hadde sagt vi skulle bestille hotell for de personene som ikke skulle bo på dette hotellet. Dette var tydeligvis ikke greit for resepsjonisten. Hu begynte å true oss med at vi måtte betale for de som ikke skulle bo i dette hotellet og hvis vi ble tatt for å bo i dette hotelle måtte vi betale bot og at vi måtte vente å se hvilke andre konsikvenser som var forventet. Håper dere lærer alle ansatte å respektere kundene på hotellet. Tusen takk for at dere ødla ferien totalt, skulle ønske at vi aldri hadde bestill på dette hotellet! Hvis vi kunne gi denne anmeldelsen null stjerner hadde vi gjort det. Dette er ikke akseptabelt og vi krever en unnskyldning og forklaing.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, xhua693044
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Vårt andre besøk på kort tid. Like lite servicevennlig og uinteressert personale i resepsjonen. Gir inntrykk av en ukultur og man føler seg ikke velkommen.
Ga beskjed om at TV og safe ikke fungerte på rommet, men intet ble gjort. Svakt klimaanlegg og varmt rom. Ble informert om dårlig kapasitet på plass til frokost fra kl.9, stilte derfor 07:15 og det var kun ståplass. Måtte kjøpe frokost utenfor hotellet i tillegg.
Synd med en slike opplevelser, særlig siden hotellet har fin beliggenhet og rommene er romslige med OK standard. Men, når man reiser mye er det hvordan personalet møter gjestene som er viktigst for inntrykket.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Jørn D
Anmeldt 16. april 2019

Supert hotell og flott beliggenhet i Västra Hamnen.God frokost, delikate rom. Alt var veldig ordentlig og rent og pent. Fin utsikt til Broen fra rommet. Betjeningen var veldig hyggelig og vi storkoste oss under oppholdet.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Journey59918824576