Vio.com
ZenHotels.comUSD 89
Anmeldt 6. august 2018

Rommet vi fikk var relativt slitt, og det er første gang jeg har fått det her. Det var også nære heisen, noe man merket litt i perioder på døgnet. Veldig dårlig wifi dekningen i rommet også. Frokosten var bra som alltid, selv om betjeningen kunne ryddet bordene litt raskere. Det var ganske mye folk til frokost, så det var hektisk.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, A1894HMkevinm
Anmeldt 22. juli 2018

Hyggelig og hjelpsomt personale tar imo deg og hjelper deg godt til rette. Rent greit rom med aircondition!, noe som var veldig nødvendig mens vi var der.
Vi hadde egentlig booket et annet hotell, men endret i site liten, noe vi ikke angret på. Sentralt plassert, utrolig stille, og en svær parkeringsplass på utsiden der vi alltid fikk plass, selv om vi ankom etter klokken 20.00.
Skal du parkere blir det billigere å løse ut parkeringspass på hotellet enn å betale på automaten på plassen.
God frokost i en til tider overfylt restaurant, men betjeningen var gode til å fylle på, så det manglet aldri mat.
Gangavstand til Gamla Stan og til nød til Malmø slott og Tekniska Museet & Sjøfartsmuseet

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, KongHans1
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Stort pluss for parkering og beliggenhet Hyggelig betjening og rask innsjekk. Fikk først ett lite rom uten mulighet for lufting, fikk byttet rask og smertefritt til tross for ferietid. Havnet 4 etasjer opp til et nyoppusset rom fra topp til tå. God frokost og rask utsjekk.Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ToneBr
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Bodde på et trippelrom. Rommet var stort men slitent. Ekstrasengen/sovesofaen var helt forferdelig vond å ligge på. I tillegg knirket den ved hver bevegelse. Ok frokost, og bra med parkeringsmuligheter på baksiden av hotellet. Jeg sjekket inn via app'en til Choice. Men da jeg trengte to nøkkelkort måtte jeg kontakte resepsjonen. De kunne ikke svare på om jeg kunne ordnet dette selv...

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Irene K
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Hadde en overnatting, det var et stort, men kaldt hotel. Vennlig personal i resepsjonen. Kaldt på badet som vi klagde på. Dete skulle sjekke opp. Grei frokost. Positivt at det var parkering i tilknytning til hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, GeirArneL