Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

God beliggenhet.
Fortjener ikke betegnelsen "collection" - er ikke særpreget på tross av hyggelig betjening.
Kjipt treningsrom med kald badstue.
God kveldsbuffe og variert frokost.
Stille og store rom, dog uten utsikt.
Prøver noe annet neste gang.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Puntertrip
Temperance21133, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Temperance, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2016

Tack för er återkoppling. Vissa saker hade vi kunnat åtgärda direkt under er vistelse om vi bara hade fått informationen. Vi tycker ni helt klart ska ge oss en chans till.
Vi lovar att ni inte kommer bli besvikna.

Hotelldirektör.

Anmeldt 12. september 2016 via mobile enheter

Et hotell med god atmosfære og en sentral beliggenhet til det meste!
Allerede ved ankomst og innsjekk opplevde vi god og hyggelig service - noe som også kan sies om betjeningen under både frokost og kveldsmat.

Frokosten var rikholdig og ga en fantastisk start på dagen. Dette er også ett hotell med god kveldsmat. Dietter ble tatt på alvor. For begge disse måltidene, merket jeg meg spesielt at det alltid var fulle fat - selv når måltidet nærmet seg slutten. Her kunne du med andre ord komme på slutten av måltidet - å få det samme som ved starten på måltidet. Dette er slett ikke noe en opplever over alt!

For vår del opplevde vi et stort og godt rom - med myke senger og et greit bad. Kunne kanskje vært litt hylleplass på badet. Renhold var det heller ikke noe å utsette på.

En ny tur til Malmø - ja da er dette et hotell vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, runeh571
Temperance21133, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Temperance, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2016

Vad glada vi blir! Det är helt enkelt bästa kvittot på att vi gör ett bra jobb. Bemötandet är det fiktigaste men även de andra delarna måste fungera för att få en bra helhet.
Varmt välkommen tilllbaka.

Anmeldt 26. juni 2016

Hyggelig og imøtekommende betjening. God og rikholdig frokost, også for de med intoleranser.

Hotellet er sjarmerende, ligger sentralt i gamlebyen, med kort avstand til restauranter, handlegater og stranden.

Rolige gågater rundt hotellet og fantastisk delikatesseforretning tvers over veien.

Romtips: Be om et litt større rom.
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, 573steinb
Temperance21133, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Temperance, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2016

Hej och tack för den fina återkopplingen. Vi blir så glada över så nöjda gäster. Vi håller med om att hotellet ligger centralt och bra mitt i centrum nära till allt. Varmt välkommen tillbaka.

Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

Flott hotell i gamlebyen. Stille og rolig. God mat, og høflig personale. Mange spisesteder i området. Gode fasiliteter på hotellet. Hotellet er behjelpelig og interessert i deg som gjest. Det serveres middag på hotellet, men den rakk vi ikke. Store gode myke senger.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, TuvaCSC

Tack för fin återkoppling. Så kul att ni trivdes så bra! Nästa gång får ni prova vår kvällsmat. Ni kommer förhoppningsvis också vara nöjda med den. Varmt välkomna!

Anmeldt 18. mars 2015 via mobile enheter

Hyggelig betjening, imøtekommende og hjelpsomme.

Det er trangt både utenfor og inne på hotellet, savnet en sted å sitte, en god lounge. I baren var det litt "kaldt"

Greit med parkeringshus, men de skulle hatt separate nøkler

Grei frokost og bra kveldsmat

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Lars B
Temperance21133, General Manager på Clarion Collection Hotel Temperance, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2015

"Hyggelig betjening, imøtekommende og hjelpsomme.
Greit med parkeringshus, men de skulle hatt separate nøkler
Grei frokost og bra kveldsmat"

Hej Lars,

Tack för att du tar dig tid att skriva ett omdöme om oss. Angående nycklar till garage så håller vi just nu på att undersöka möjligheterna för fler sådana. Och angående loungen ska vi försöka att göra det mer trivsamt och ge det en varmare atmosfär.

Önskar dig en god helg!

Mvh// Therese