6 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Official Site
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Hærlig atmosfære, supertrivelige og serviceinnstilte medarbeidere!
Rommene er store og flotte, frokosten er bare ren nytelse i fantastiske omgivelser.
Baren lager de nydeligste cocktails
Hotellet er sentralt plassert i forhold til det meste.
Anbefales!!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, evamarie69
Hedda W, Guest Relations Manager på MJ's Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Hej Eva Marie!! Åh vad härligt att du haft så härligt här och att du vill rekommendera oss. Jag vill därmed rekommendera dig som gäst också // Hedda Mood & Service Manager

Anmeldt 11. august 2017

Vakreste rom jeg har hatt -stort med antikke møbler og et kjempebadekar!! Betjening var hyggelige - vi fikk god service og de var kjempeblide! Ingen slitne på jobb her nei!
Frokost var utenom det vanlige -vi forsynte oss inne på et kjøkken - jeg som er interiør mer enn interessert så var dette helt rått - litt fransk landkjøkken følelse og mat utvalg var tilsvarende - spiserom med glasstak - stor plass - lekkert innredet - stille luksus! Hotellet ligger i nærhet av gamle deler av byen - der man har samlet spisesteder på et åpent torg - god stemning på kveldstid. Samme hyggelig og høflige mennesker på jobb i byen - og i butikkene - vi ble glad i byen!
Drar gjerne tilbake!

Romtips: Vi har inntrykk av at alle rom er innredet for å oppnå samme følelse.
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, HeidiH3440
Hedda W, Guest Relations Manager på MJ's Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2018

Hej Heidi,
Ohoj vad glad jag blir av en så här fin recension. Om du gillade inredningen då så kommer du att älska den nu!!
// Hedda Mood & Service Manager

Anmeldt 10. februar 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til i sentrum av Malmø. Det kjennes som "å komme hjem" når man går inn i hotellet. Det er koselig og stilig på samme tid. Rommene er store og flotte, baderommene likedan. Sengene romslige og gode.
Fellesområde inkludert frokostsalen er helt nydelige. Man får bare lyst å sitte der og nyte. Veldig delikat og god frokost.
God service fra alle!!
Anbefales!!!!!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, evamarie69
Svar fra ledelsen:Besvart 13. februar 2017

Hej Eva-Marie,

Tack för er fina recension! Kul att höra att ni gillar oss.

Varmt välkomna tillbaka!

/Oscar Johansson

Anmeldt 7. desember 2016

Hver gang jeg er i Malmø bor jeg her , bod her sikkert 20 ganger ,oh hotellet har en fantastisk frokost.
Servicen er topp samme hvilken tid på døgnet du spør om noen
Det er store luftige rom med salonggruppe.

Dato for oppholdet: november 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ottoe2014
Svar fra ledelsen:Besvart 8. desember 2016

Tack för era fina ord! Härligt att höra att ni får toppenservice dygnet runt :) Varmt välkommen tillbaka nästa gång du har vägarna förbi Malmö!
Med vänliga hälsningar
Kim Axelsson,
receptionen.

Anmeldt 5. juli 2016 via mobile enheter

Flott hotell i sentrum av Malmø, med mange koselige spisesteder like ved hotellet. Hyggelig betjening. Tilbyr parkering i egen kjeller. Litt stiv pris, men du leverer nøklene og de ordner resten. Ved ankomst fikk vi et større rom en bestilt uten tillegg i pris. Rommet var stort, med tilhørende stort bad. Meget god seng. Rent og pent i en fin klassisk stil.Frokost var også meget god med bra utvalg. Men kunne med fordel hatt mer av brød i mellomgrovt kvalitet. Alt i alt en svært hyggelig Hotel stopp før konsert i Køben. Her kommer vi gjerne tilbake. Jeg anbefaler med glede dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, janmh2014
Anders N, Hotelldirektör på MJ's Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2016

Hej Jan, tack för att du rekommenderar oss. Hoppas vi ses snart igen.

Vänligen
Anders Nilsson