Anmeldt 5. februar 2017 via mobile enheter

Et sentralt og trivelig hotell! Veldig hjelpsom betjening! Rene fine rom og en nydelig frokost buffe, kan trygt anbefales til alle som skal til Malmø om det er kun for en natt eller et lengre opphold

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Heidi300
Daniel p, Receptionschef på Elite Hotel Residens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. februar 2017

Bästa Heidi3000!
Tack för din återkoppling på er vistelse på vårt hotell. Det gläder mig att ni blev väl omhändertagna av vår personal och att ni var nöjda med vår frukost.
Tack åter igen och välkomna åter.
Med vänliga hälsningar
Daniel Pfeifer

Anmeldt 25. juli 2016

Jeg hadde 2 overnattinger her, der den 2. overnattingen var 13 dager etter den første i forbindelse med en rundtur i Europa. En skuffelse var det at man ikke serverte mat på kveldstid. Heldigvis hadde jeg med meg egen mat. Det var ikke aktuelt for meg å gå ut og spise denne kvelden. Utsikten fra hotellrommet var greit,med fin utsikt mot bla. sentralbanestasjonen og kanalen som går langs nordsiden av Gamla Stan.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, oeyvind639
Milena_Pramgard, Chef på Elite Hotel Residens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2016

Bäste oeyvind639,

Tack för att du delar med dig av dina synpunkter här på Tripadvisor.

Jag blir lite förundrad när du nämner att ingen mat serveras på kvällen då vi erbjuder både rumservice fram till kl 22:00 varje dag samt att vårt systerhotell Elite Hotel Savoy, som ligger endast 1 minut från hotellet har både en resturang samt en pub där man kan få en måltid hela dagarna.

Jag hoppas att du ger oss en ny chans nästa gång du är i Malmö och då provar våra resturanger!

Med vänliga hälsningar,
Milena Pramgård

Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

To-og firbeinte kunne glede seg over at teppe, skåler, bæsjeposer og godbiter møtte oss på rommet - veldig bra! Servicenivået varierer veldig når man kommer med hund, men dette var veldig bra! Flott beliggenhet med stor park like ved og sentrum på den andre siden. Veldig hyggelig personale. Stort, fint og ikke minst rent rom. Bra hotell til en god pris!

Dato for oppholdet: juli 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, Jeanette H

Bästa Jeanette H,

Självklart är både tvåbenta och fyrbenta välkomna till oss! Jag hoppas att både du och hunden fick en godnatts sömn hos oss och vi ser varmt fram emot att få välkomna er tillbaka till oss!

Med vänliga hälsningar,
Milena Pramgård

Anmeldt 10. februar 2014 via mobile enheter

Rent og rydfig hotell. Vi ankom allerede kl. 09 og fikk rommet med en gang. I tillegg var det ikke utsjekk før kl. 18 på søndag. Det var perfekt med sent fly hjem.
Kort vei til togstationen og 20 min med toget til Kastrup.
Resepsjonen var behjelpelig med taxibestilling og de ringte det billigste selskapet uten å bli bedt om det.
Variert og god frokost.

Dato for oppholdet: februar 2014
Takk, OsloEllen
Anmeldt 15. november 2011

3 gangen jeg bor her og slutter ikke å bli forundret hvor mye tiden har stått stille siden 70 tallet...
Hvilket Hotel har idag dusjforheng foran badekaret?
Men god seng og sentralt...

Dato for oppholdet: november 2011
Takk, JTBnor