Expedia.comUSD 123
ScandicHotels.comUSD 136
Agoda.comUSD 123
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Greit forretnings Hotel i Malmø. Store og gode rom med grei nok standard med god seng. Treningsmuligheter i topp etasjen. Fri Wifi som seg hør og bør. Frokosten er også innenfor forventning, dersom en ser bort fra "eggerøre suppen". Godt brød og greit utvalg av pålegg og frukter /yoghurt. Resepsjonen har preg av litt pompøs og litt tung bussiness stil og kunne nok vært litt mindre "kald". Betjening er hyggelig og imøtekommende. Alt i alt et greit Hotel med ok prisnivå men savner det litt personlige image.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, janmh2014
Elisabeth_Persson, Chef på Scandic Triangeln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2016

Hej Jan,
Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdömme från din vistelse hos oss. Jag hoppas vi får nöjet att se dig hos oss snart igen!

Varmt välkommen tillbaka!

Elisabeth Persson

Anmeldt 29. august 2016

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Elisabeth_Persson, Manager på Scandic Triangeln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2016

Anmeldt 16. juni 2016 via mobile enheter

Veldig bra hotell. Vi fikk låne gratis sykler som tok oss over hele byen på null tid. God frokost, fint rom og perfekt beliggenhet. Personalet var også veldig hjelpsomme. Vi bodde i 18. etasje og hadde en kjempefin utsikt over byen. Malmø er også en veldig fin by.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Anette T
Elisabeth_Persson, Manager på Scandic Triangeln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2016

Hej Anette,
Tusen tack för din fina återkoppling och det glädjer mig att ni hade ett härligt opphold hos oss! Visst är det roligt att man kan låna cyklar och sen ta en tur på egen hand i Malmö. Där är så nära till allt och på 10 minuter är man nere vid havet.

Jag hoppas ni snart kommer tillbaka till oss igen!

Med vänlig hälsning

Elisabeth Persson

Anmeldt 31. mai 2016 via mobile enheter

Bra hotell med parkeringsgarasje. Store familierom.Behagelige senger. Noe slitt bad. Koselig frokostsal med godt variert utvalg av både varm og kald mat. Hyggelig betjening.Rett ved togstasjonen (5 min gange ).

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Hegesaar
Elisabeth_Persson, Manager på Scandic Triangeln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2016

Hej,
Stort tack för din review och fina feedback! Det glädjer mig att ni hade ett fint opphold hos oss og visst är det ett perfekt läge med närheten till tågstation precis bakom hotellet.

Jag hoppas vi får nöjet att hälsa er välkomna igen näste gang ni tar en tur till Malmö!

Med vänlig hälsning

ELisabeth Persson

Anmeldt 14. desember 2015

Meget hyggelig hotell. god service og sentralt i forhold komunikasjon. Dete var full resturant men de tryllet frem et bord noe vi satte stor pris på. Maten og servicen var meget god. Om vi skal på konsert i gjenn vil vi nok bo der en gang til

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, ivartina
Hannah_Billberg, Chef på Scandic Triangeln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2015

Hej och tack för era fina ord! Vi välkomnar er tillbaka till oss snart igen!
Ha en fin jul så ses vi i framtiden!

Vänliga hälsningar,
Hannah Billberg