Anmeldt 9. september 2018

God beliggenhet i forhold til restauranter og andre tilbud i Malmö sentrum.Mulighet for parkering i garasje under hotellet.Har det meste man trenger for besøk i Malmö privat eller for forretningsmøter.God konferanseavdeling, med hyggelige og tjenestevillig personale.Fantastisk servering ved Coffee-brakes :-)

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, espengustavson
Terese B, Receptionschef på Scandic S:t Jörgen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hej Espen
Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och läsa att du trivdes bra hos oss.
Hoppas du kommer tillbaka snart igen, varmt välkommen!

Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet er ikke spesielt flott og fint, men det er rent og pent nok. Det hadde alt jeg trengte og det fungerte bra på alle måter. God pris og fin beliggenhet midt i sentrum. Velger dette neste gang også.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Odd S
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger ca 10 min gåavstand fra togstasjonen, sentralt plassert i forhold til ulike aktiviteter og andre forbøyelser. Du blir tatt i mot av vennlig personalet, og du får sjekke inn selv om du er tidlig ute. Dette forutsetter at det er rom som er klare. Rommet vi hadde var romslig og rent, med stort bad med dusj. Det som trekker ned er luftsirkulasjon. Det finnes ikke med unntak av et utrekk på badet. Vinduer kan åpnes for bedre luft, men støy fra gatenivå kan da være sjenerende. Frokosten var solid med godt utvalg, men hva har skjedd med eggerøren. Den fremstår som en suppe og svært uappetittelig. Noe nytt og moderne? Forøvrig en meget god frokostvariasjon. Flink personalet som også var vennlige.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Chiwa2006
Anmeldt 26. juli 2017

Fikk problemer med rommet . Tett avløp . Fikk til slutt byttet rom og det ble oppgradert. Litt motvilje var det å spore.Det var røkt på rommet!!!!. Masse skit fløt fram under badekarret!!!! Byrde blitt tilbudt bytte med en gang det ble problemer. Det nye rommet var meget bedre. Fint og rent.. God størrelse og mulighet for lufting.
Kjempegod frokost .

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, biversen
Sara K, Receptionist på Scandic S:t Jörgen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Hej Biversen!

Tack för att du tog dig tid att skriva här på Tripadvisor. Vilken otur du hade med rummet och det tilltäppta avloppet, vi beklagar detta.
Men vad bra att du fick ett mycket bättre rum! Vi är glada att vi kunde lösa det så att du fick en bättre upplevelse hos oss.
Härligt med en god frukost dessutom=). Hoppas vi får ha dig som gäst igen snart!

Vänligen
Camilla

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet, bra rom og bra renhold. Sure damer i resepsjonen. Arrogante og lite imøtekommende. De bør lære seg å se på kundene, smile, si "hei", spørre hvordan oppholdet har vært etc. Frokosten var også preget av kjedelig utvalg.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, thorev84
Sara K, Receptionschef på Scandic S:t Jörgen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Kära Thore,
Tack för att du tar dig tiden att skriva några rader om din vistelse. Kul att du tyckte om läget mitt i Malmö och vår fina rum. Mindre kul upplevelse du beskriver i receptionen dock. Jag kommer ta det vidare och prata med dem om detta. Tack för att du säger till. Önskar dig en fortsatt fin sommar. Vänligen Sara