ScandicHotels.com
Anmeldt 10. november 2019

Dato for oppholdet: november 2019
Svar fra ledelsen:Besvart 6. mai 2021

Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

1 natt på dette hotellet. God seng, litt slitt, men nyoppusset bad. Rent og stort rom. Gikk fort og sjekke inn og ut. Hyggelig betjening. Kjempe god frokost. Ligger veldig sentralt ved byens handlegate.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, snadder
Terese B, Receptionschef på Scandic S:t Jörgen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2019

Hej!

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva en recension av hotellet det hjälper oss verkligen i vårt arbete med att säkerställa service och kvaliteten på hotellet.
Hoppas att du hade en trevlig vistelse och varmt välkommen tillbaka

MVH

Maja, Shift leader Front office

Anmeldt 14. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Terese B, Receptionschef på Scandic S:t Jörgen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Anmeldt 9. september 2018

God beliggenhet i forhold til restauranter og andre tilbud i Malmö sentrum.Mulighet for parkering i garasje under hotellet.Har det meste man trenger for besøk i Malmö privat eller for forretningsmøter.God konferanseavdeling, med hyggelige og tjenestevillig personale.Fantastisk servering ved Coffee-brakes :-)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, espengustavson
Terese B, Receptionschef på Scandic S:t Jörgen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hej Espen
Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt och läsa att du trivdes bra hos oss.
Hoppas du kommer tillbaka snart igen, varmt välkommen!

Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet er ikke spesielt flott og fint, men det er rent og pent nok. Det hadde alt jeg trengte og det fungerte bra på alle måter. God pris og fin beliggenhet midt i sentrum. Velger dette neste gang også.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Odd S