Expedia.comUSD 82
TripadvisorUSD 82
Destinia.comUSD 88
Anmeldt 28. juni 2017

Vi ble møtt med en utrolig hyggelig resepsjonist og hotellrommet og hotellet holdt virkelig standarden! Frokosten var utrolig god og at avstanden til sentrum er mindre enn 1 min! Kjempe beliggenhet!!!!

Dato for oppholdet: juni 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, lea685
Miräy K, Receptionschef på ProfilHotels Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2017

Tack för att du tagit dig tid att recensera hotellet.

Det gläder oss att ni är tillfreds med er vistelse. Det är vårt absolut största mål, att gästerna lämnar hotellet nöjda och till belåtenhet.

Ni är hjärtligt välkomna åter

Anmeldt 22. mai 2017

Et sentralt beliggende hotel med rimelige priser. Dette øker kvaliteten på din tur i Malmø. Hyggelig betjening og fine rom. God og variert mat til frokost som dekker de aller fleste sine behov for en god start på dagen.

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Team_Shapeup
Miräy K, Receptionschef på ProfilHotels Garden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2017

Tack för att du tagit dig tid att recensera hotellet.

Ni är hjärtligt välkomna åter

Anmeldt 20. august 2015

Dette er ingen 4 stjerners hotell. I beste fall kanskje en 3 stjerners. For å ta det positive först: Beliggenheten er glimrende. Hotellet er rent. Servicen hyggelig og frokosten bra nok(standard). Men så er det slutt, hotellet er gammelt, nedslitt og lukter. Rommene er små og uten ventilasjon. Det er ingen skuffer eller kleshyller til å legge klær i. I standard dobbeltrom er det 1 kleskott med 4 hengere, en hatthylle og 1 skohylle for 2 mennesker. Håpløst om man er 2 voksne og skal bli et par dager. Nattbordene var 2 små krakker og skrive bordet uten skuffer. Vi ble tvunget å oppgradere til Superior dobbelt rom for å få en rimelig standard til overpris. Vi har bodd billigere og bedre på andre hoteller i samme område. Det er ingen rom service, heisene er små og trange og frokostsalen for liten slik at folk måtte spise langt ute i lobbyen og sitte på plasser som ikke egner seg. Vi anbefaler ikke dette stedet for den prisen.

Romtips: Om dere er 2 eller flere velg et Superior dobbelt rom eller suite for å få plass og rimelig komfort.
Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, Station K
Anmeldt 22. november 2014 via mobile enheter

Grand hotel Garden er er helt greit hotell i Malmø! Pluss for god frokost. Rommene er små og litt "falmet". Lokasjonen er fantastisk midt i sentrum, kort vei til det meste og rett ved flere resturanter. Det er ikke så mye mer å si, helt greit rett og slett.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Jorgen89
Anmeldt 4. september 2014 via mobile enheter

Hyggelig innsjekk, kort vei til parkeringshus, rommet vårt et familierom var lite med en veldig smal seng. Frokosten var enkel og grei. Hotellet trenger nok snart en oppussing. Beliggenheten var bra nært handle gata. Litt vanskelig å finne restauranter i nærheten

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, Tomerik