2 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 100
Anmeldt 2. januar 2019

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Ivan O, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Ble svært imponert over dette hotellet! For en grei pris fikk vi to gigantiske tomannsrom med ekstra seng uten å betale ekstra. Rommene var på størrelse med to hotellrom, og hadde stort bad, deilige senger, sofakrok, TV og kontor. Et lite minus var at frokosten ikke åpnet før 07.00 (alle dager). Rakk derfor ikke hotellfrokosten dagen etter, men fikk likevel ta med meg litt derfra før den hadde åpnet. Veldig god service på hele hotellet! Stort treningsrom som har alt. Ligger også veldig sentralt! Dette hotellet kan jeg anbefale alle. Et tips hvis man skal bo på dette hotellet; dra på den italienske restauranten La Trattoria borti gata som serverte fantastisk pizza.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, halgt
NicholinaB1, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Thank you very much for your feedback and lovely rating.
I am delighted to read that you enjoyed our hotel. Thank you for the feedback! You are most welcome back to us at Radisson Blu Hotel for your next visit in Malmö.
Kind regards,
Nicholina Björkstrand, Front Office Manager, Radisson Blu Hotel, Malmö

Anmeldt 8. mai 2018

Fint hotell sentralt i Malmø. Store og komfortable rom, gode senger. Frokost er inklusive, og veldig bra. Hyggelig personale i resepsjonen. Spiste på hotellet restaurant og maten kan anbefales. Mulig å få parkering rett ved siden av ved behov.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Helene R
Nicholina B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2018

Dear Helene,
Thank you for taking the time to review our hotel. It's great to hear you had such a good stay. We're glad to hear you liked our big rooms and the restaurant. We hope to see you again soon, Welcome back next time visiting Malmö. Kind regards, Josefin Ohlsson, Guest Relations, Radisson Blu Hotel

Anmeldt 4. mars 2018

Fint hotell sentralt i Malmø. Store og komfortable rom, gode senger og egen kontorplass. Frokost er inklusive, og holder god standard. Kort vei til jernbanestasjonen. Mange barer og restauranter i området. 10 minutter til store torget.

Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, olavoslo
Nicholina B, Front Office Manager på Radisson Blu Hotel, Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2018

Dear Olavoslo,
Thank you for taking the time to review our hotel.
Thanks for your positive comments, it's great to hear you had such a good stay!
Welcome back to our hotel next time visiting Malmö
Kind regards, Josefin Ohlsson, Guest Relations, Radisson Blu Hotel Malmö

Anmeldt 9. juni 2017

Dette er et sentralt beliggende hotel i nærheten av jernbanestasjonen og kaianlegg. De har reserverte parkeringsplasser i et parkeringshus i kjelleren, med heis opp til hotellet.

Rommet var helt OK, litt slitt slik det pleier å være på hoteller, men rent og pent. Betjeningen var også hyggelige og imøtekommende.

Nøkkelkortene de benytter er utsatt for avmagnetisering og jeg måtte tilbake til resepsjonen for å få det aktiert igjen allerede ved innsjekk.

Frokosten var velsmakende og variert. Bordene og stolene var ikke akkurat noe jeg satte pris på.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, SteinA740
Nicholina B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Hotel, Malmo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2017

Dear Stein,
Thank you for your nice review and valuable feedback!

It means a lot for us that you enjoyed your stay.
We hope to see you soon again!

Best regards,
Linn S-Latef, Guest Relations Manager