Expedia.comUSD 113
ScandicHotels.comUSD 126
Agoda.comUSD 113
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Dette hotellet ligger nydelig til i Malmø, men er slitent og ikke topp service heller. Det er helt gjennomsnittlig og frokosten er Basic, men ikke forvent noe ekstra her. Dette er stedet hvis du tar til takke med Basic og ikke krever noe ekstra. Hoteller var rent og fasilitetene fungerte godt. Men tror jeg ble hilst på ved ankomst og en annen gang i løpet av tre dager.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Daria Z
ColinB2833, Front Office Manager på Scandic Stortorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2019

Hej Daria Z,

Tack för din recension. Roligt att läsa att du gillade vårt centralt läge. Visst ska servicen vara på topp när du bor hos oss, det tar vi åt oss och hoppas attt nästa gång du upplever oss från vårt bästa sida.

Med vänlig hälsning,
Colin.

Anmeldt 4. august 2017

Scandic Stortorget hotell i Malmø er et svært hyggelig hotell, med god service. Frokosten er veldig god. Rommene store og romslige. Beliggenheten er super. Man kan spasere fra Malmø Centrastasjon. Restauranter og shopping er rett utenfor døren.

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ElinLindberg
Svar fra ledelsen:Besvart 9. august 2017

Hej Elin och tack för din recension!
Glad att din vistelse här med oss var så framgångsrik. Härligt att du trivts med ditt rum och att vår frukostbuffé imponerade samt att vår personal fick dig att känna dig välkommen och bekväm här hos oss. Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka snart igen.

Bästa hälsningar, Emmy Eriksson.

Anmeldt 17. juli 2017

Sengene var for harde og jeg liker ikke disse nye sovesofaene som er installert overalt. Det er så mye jernstenger som man kan slå seg på når man skal gå inn og ut av sengene. Dårlig rydding og rengjøring etter frokost, og litt lite sitteplasser der frokosten ble servert. Hyggelig personale i resepsjonen. Ligger sentralt til, og er greit nok. Var under oppussing, så var litt rotete.

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Margareth S L
Svar fra ledelsen:Besvart 26. juli 2017

Hej Margareth och tack snälla för din feedback!
Beklagar att du inte fick den upplevelsen som du förväntade dig. Givetvis är en stor del av en hotellupplevelse att få sova gott och jag är ledsen att ni fick ett dåligt intryck av bäddsoffan. Jag ska genast tala med ansvarig för Housekeeping angående den bristande städningen för att det inte skall uppstå igen i framtiden.

Glad att du uppskattade vårt centrala läge här i Malmö och att vår trevliga receptionspersonal gjorde ett extra fint intryck på er.

Vänliga hälsningar, Emmy Eriksson

Anmeldt 8. mai 2017

Hotell midt i Malmø sentrum med kort avstand til jernbanestasjonen.
Koselig hotell, men litt gammelt og noe slitt.
Veldig hyggelig og hjelpsom betjening veier opp for et litt slitent hotell.
Litt kjedelig frokost, men god var den.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, OJB
Scandic K, Manager på Scandic Stortorget, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2017

Stort tack för din feedback, härligt att höra att ni fann frukosten god =)

Önskar er varmt välkomna åter,

Caroline Ekberg
Hotellchef

Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Har bodd på hotellet flere ganger. Rommene er svært små, og mange klasser under søsterhotellet st Jørgen rett bortenfor.

Det er også lytt, så vær varsom med rom ut mot torget. Ved siste besøk måtte både flere gjester flytte i løpet av natten pga støy fra nattklubb- dette på en hverdag.

Selv om rommene har fått en liten oppussing og badene er ganske bra så hjelper det lite på inntrykket når rommene er då små, Maling flasser av vinduskarmer og minibaren er tom

Dette kunne vært et praktfull hotell i ett flott bygg. Dessverre har tiden løpt i fra dette hotellet. På tide med ombygging!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, ReneB451
Svar fra ledelsen:Besvart 9. september 2016

Hej ReneB,

Stort tack för din återkoppling.

Beklagar att du upplever att hotellet inte når upp till sin standard. Byggnaden är gammal varför rummen varierar i storlekar. Prata gärna med receptionen vid en kommande vistelse så hjälper de dig med ett större rum.

Vårt centrala läge innebär ibland att gästers störs av nattlivet på stan - detta gäller under sommaren när fler människor rör sig ute på kvällarna, så vårt läge är onekligen på gott och ont.

Hoppas att er vistelse i Malmö var bra och att ni besöker vår mysiga stad snart igen!

Vänliga hälsningar,

Caroline Ekberg