Anmeldt 7. november 2016 via mobile enheter

Hotellet har mye historie i veggene, og har et svært hyggelig og imøtekommende personale.
Deilige senger og god størrelse på rommene(delux).
Nyrenovert bad.
God frokost i et sjarmerende kjellerlokale.
Sentral beliggenhet i gamlebyen, bare born minutter fra togstasjonen.
Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Halings
GMMMX, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2016

Bästa Halings

Tusen tack för din fina recension om hotellet. Delux badrummen er super bra, det syntes jeg med. Vi er så glade at I kunne lide vores frukost.

Varmt välkomna tillbaka!

VD

Anmeldt 4. august 2016

Hotellet er veldig sentralt plassert med kort vei til lille-torget med mange restauranter og serveringssteder.
Fikk et relativt stort rom i klassisk still, men noe upraktisk.
Ut i fra tidsperioden var prisen høy.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Erfaren_reiser
GMMMX, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2016

Bästa Erfaren_reiser

Tack for at valgte at bo hos os. Og jeres feedback her på TA.

Trist at I syntes at det var dyrt, vi har ellers sommer priser, og rummen koster fra 795,- op till 1885,- Sek for ett 4 bädds rum inkl frukost/morgenmad i centrum av Malmö.

Rummen er ikke moderne, og kan väre noget upraktiske, de er designet helt tilbage i 1920, men vi pröver på at holde dom så godt i stand som vi kan og se til at alt fungere, men vi får ikke ändre väggene mm pga af husets ålder.

Vi hoppas att ni har haft en super sommer.

mvh

Anmeldt 25. november 2015

Ligger mitt i byen. Perfekt avstand til alt. Parkeringsmuligheter. Et hotell som anbefales på det sterkeste. God mat, et trivelig miljø. Fine rom som gir en god trivsel. Har vært der, har gifta meg der, kommer tilbake

Romtips: Be om å få en av de større rommene
Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, Tove_48
GMMMX, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2015

Käre Tove

Tusind tak for din fine anbefalning af vores lille hotel.

Vi håber at vi snart ser dig igen..Og god Jul.

mvh

Anmeldt 20. august 2015 via mobile enheter

Generelt: utrolig koselig hotell, vel verd hver krone

Beliggenhet: veldig sentralt, både nøre Gamlebyen og sentralstasjonen. Litt trukket tilbake fra havnen, så mindre støy enn de som ligger ved hovedveien.

Rom: jeg hadde et superiorrom, 453. Svært og flott, med høyt under taket og nydelige møbler. En deigen seng med Jensen-madrasser som kan heves/senkes trekker opp. Mangelen på vinduer (det var bare ett) gjorde at det ble fryktelig varmt, men en vifte hjalp. Her er naturlig nok ingen aircondition. Badet er svært og har en nydelig dusj. Badekaret er også flott, men noe slitt. Rommet ser ur som det var helt perfekt i 2004, men det er snart på tide med en oppussing. Likevel er det trivelig og fint, du får nydelige sjampo og balsamprpdukter, du har minibar og deilige håndklær.

Service: veldig vennlig og imøtekommende.

Mat: restauranten er veldig bra, og anbefales. Frokosten er helt streit, men frokosthallene fra 1300-tallet er så unike at det ikke spiller noen rolle hva du spiser. Det er fint uansett.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Pia75
GMMMX, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2015

Bästa Pia

Tack for din fina reveiw.

Det er så dejligt med glade gäster, det er vi så taksamma for.

Ang dit rum, så korrekt det er faktisk fra 2004, men badekaret er faktiskt nästen helt nytt. Veldigt tråkligt om det redan kennes gammelt.

Det bliver ganske så varmt på rummen om sommeren, og tyvärre har vi ingen AC.

Vi håber at vi ser näste gang ni kommer til Malmö.

Anmeldt 18. august 2015

Nettopp vært i Marlmø, og bodd på Mayfair i 4 dager. Hyggelig hotell, men med 35 varmegrader på rommet, og ingen mulighet til å ha vinduet åpent når jeg var ute og på natta (et klatretak utenfor), ble opplevelsen ikke helt som forventet. Jeg er ikke den som klager og lager styr, og spesielt ikke når vi er så heldige å få noen fine sommerdager, MEN dette ble for mye... Ellers hyggelig personale, og spesielt en eldre mann da jeg sjekket tidlig ut for å rekke flyet fra Kastrup. Jeg kommer gjerne tilbake, men da bor jeg ikke på 301.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Norwegian38
GMMMX, General Manager på Mayfair Hotel Tunneln, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2015

Bästa Norwegian

Tak for at I valgte at bo hos os.

Trist at det var så varmt på jeres rum. Jeg forstår ikke helt hvorfor at I ikke kunne åbne fönsteret? Der er 2 store fönster på jeres rum. Det er korret at der er et halvtag uden for fönsteret, et halv tag som 302 også har udsigt til. Er det derfor at I ikke ville åbne fönsteret?

Under alle omständigheder er det synd at I ikke spurgte om at bytte rum, nu når I boede 4 nätter, for det havde vi gerne hjulpet til med.

Tak for de fine ord om personalet.

Vi håber at det ikke er så varmt näste gang I kommer til Malmö.