Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Budsjett hotell med helt ok rom, dårlig frokost. Lite utvalg på brød, ikke fersk juice. Samarbeid med Nordic wellness så kan trene der for drop in pris. Kort vei til emporio, dyr restaurant og lite mat for pengene.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 553matsn
Anmeldt 23. oktober 2017

Bor her ofte da jeg jobber i områdete. Jeg velger dette fremfor Quality hotell da jeg liker det kaldt på rommet når jeg sover. AC på dette hotellet fungerer ganke bra. Nytt og fint. Hyggelig personale. Jeg er ingen stor frokostspiser, men slik jeg ser det er frokosten helt utmerket.
Som med så mange andre hoteller er treningsrommet rimelig kjedelig.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 844oleb
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Et meget sentralt beliggende hotell med 10 minutter til Kastrup (DK), og det samme tll Malmø. Beliggende på togperrongen, og med gode parkeringsmuligheter on du kommer med bil. Perfekt til konferanse, flotte rom, deilig frokost og en fin restaurant for finere middag.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Trond H
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Overnattet 2 netter på hotellet, rimelig hotell og rett ved togstasjonen når man vil ha en dag i København. Toget tar 22 min. Rent og fint. God frokost. Stort kjøpesenter rett ved siden av. Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Dag-Frode G
Anmeldt 30. juli 2017

Stort hotell med rom til en hyggelig pris i slutten av fellesferien
Renholdet på rommet var bra , noe myk madrass i sengene
I 16 etg. var det flott utsikt i " Skybaren " til Øresundbroen over til Danmark
Frokostbufeen var helt ok
Når det gjelder parkering var det et stort parkeringshus rett ved siden av hotellet til kr.140.- pr døgn.

Romtips: Høyt opp med utsikt til Øresundbroen
Dato for oppholdet: juli 2017