Anmeldt 14. april 2018

Bra hotell med alle fasiliteter i øverste klasse. Fantastisk frokost, sunt utvalg og alternativer for alle, både «egg og bacon» og friske salater med spennende innhold. Supert gym med det meste av utstyr. Litt folksomt på gymmen, men Ok før frokost og etter18. Strålende service og god oppdekning av personal under konferansen. Stort hotell med flere konferanser på samme tid, følte oss fortsatt ivaretatt og merket ikke sørlig til de andre.

Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, kristineedvinson
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmo Live, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

Hej kristineedvinson,

Tusen tack för din underbara recension! Visst är gymmet fint, en perfekt plats att kunna träna även när man är på resande fot! Jag blir så otroligt glad och stolt av dina fantastiska ord om personalen! Varmt välkommen tillbaka till oss!

Anmeldt 3. mars 2018

Hei. Besøkte Malmø i forbindelse med jobb i februar måned. Hotellet er noe av det bedre, med fantastisk rom - mat på restauranten var overlegen - for ikke å snakke om utsikten i skybar. Bare å anbefale - er du i Malmø, besøk Malmø Live!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Robert_fra_oslo
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmo Live, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2018

Hej Robert_fra_oslo,

Underbar läsning, tusen tack för din fantastiska recension! Visst är sky baren och restaurang Kitchen & Table helt magiskt! Jag hoppas att få välkomna dig snart igen!

Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Meget bra hotell. God service i alle ledd. Rommene er store, fantastisk utsikt og ikke minst rene og stramme i uttrykket. Her er det også bar og restaurant på toppen som kan anbefales. 5 min gange til togstasjon, veldig praktisk.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, RuneLangholen
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmo Live, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2018

Hej Rune L,

Tusen tack för dina fantastiska ord! Dina underbara ord värmer, speciellt de om personalen! Jag hoppas att få välkomna dig snart igen!

Anmeldt 24. januar 2018

Hotellet ligger sentralt i forhold til togstasjon, komma hva rene og veldig romslige og fine med GODE senger. Restauranten i 1 etasje hva perfekt avslutning på en lang reise dag både mat pris og betjening. Flinke folk i resepsjonen som får deg til og føle deg ordentlig velkommen anbefales

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, anthonir2017
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmo Live, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2018

Hej anthonir2017,

Tusen tack för din fantastiska recension! Jag blir så otroligt stolt när jag läser dina fina ord om personalen! Varmt välkommen tillbaka till oss!

Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Dette er et av de bedre hotellopplevelsene jeg har hatt. Fra jeg ble møtt av en usedvanlig behjelpelig og hyggelig vert i innsjekkingsskranken til jeg sjekket ut dagen etter, er det svært lite negativt å si om dette hotellet. Jeg hadde et rom med dobbeltseng i 7. Etg. Senga var utrolig god og med puter for enhver smak. Store vinduer fra gulv til tak viste den fantastiske utsikten utover Malmø. Det var god luft gjennom hele natta og stille. Hotellet hadde en skybar i 25 etg med gode drinker og yrende liv. Frokosten var også av ypperste kvalitet. Eneste jeg kunne sette fingeren på, var at vaskehjelpen hadde glemt å tømme søpla på do...
kan absolutt anbefales

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, kaja121
Jens L, Hotelldirektör på Clarion Hotel Malmo Live, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2017

Hej kaja121,

Tusen tack för din fantastiska recension! Underbart att du besökte vår sky bar och njöt av de ljuvliga drinkarna, de är oslagbara! Varmt välkommen tillbaka till oss!