“Nydelig tapasa”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla Staden
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

En deilig tapasrestaurant med sangria på tappetårn. Alt vi bestilte smakte helt fantastisk. Kunne ha droppa brødet da det var seig baguette. Verdt ett besøk!!

Takk, maffaxo

Anmeldt 17. april 2016 via mobile enheter

1. Fikk ikke alt vi bestilte.
2. Dårlig sangria, ikke laget på skikkelig vis. Rødvin på tapp blandet med kullsyrevann og tre appelsinbiter.
3. Prøvde å ta betalt for mat vi ikke fikk
4. Ikke vannglass til alle på bordet
5. Lammekjøttet var delvis rått
6. Kjedelige retter
7. Dårlig service

Takk, T8083QUericw
Anmeldt 17. mars 2016 via mobile enheter

Vi var to kvinner som ville prøve ulike tapasretter. I menyen står det at vi bør velge minimum 2 retter. Vi valgte 9 totalt og det ble veldig mye. Vi liker å ha litt av mange retter, her blei kvar rett så stor at det hadde holdt med 3 kvar.
Vi spiste Blåskjell, serranoskinke, tortillas, stekt paprika, kyllingspyd, brød og aioli, båtpoteter, tomatsalat, villsvin alt smakte deilig! Med drikke kom det på ca 1000 skr. Heilt ok pris.
Eit pent lite lokale, mykje folk, god stemning, hyggelig betjening, litt støyete.
Var nesten fullt ein tirsdag kveld kl 2030.
Kan absolutt anbefales.

Takk, Gro G
Anmeldt 23. oktober 2015

God tapas med bruk av ulike råvarer og godt krydret. Dessverre var blåskjelretten litt doninerende da de færreste av oss spiste dette, og de andre rettene ble litt små. Med de smakte utmerket! Og miljøet og servicen var det ingenting å klage på. Vi satt ute og det var utrolig hyggelig. Vi var glade vi ikke satt inne for der ble akustikken noe høy.

Takk, helsle
Anmeldt 29. juli 2015

Som navnet tilsier mange småretter. Ankom restarant uten bord bestilling og dette bør man foreta dersom man er mer enn 2 pers. 8 småretter til 2 er i meste laget. Så her bommet servitør. Greit lokale men noe trangt mellom bordene.

Takk, Arne N

Reisende som så på La Roche Vin & Tapas, så også på

Har du vært i La Roche Vin & Tapas? Del dine erfaringer!