“Gå for tasting meny!”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla Staden
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Tasting/sharing meny
Det er veldig mye godt på menyen så vi ville prøve litt av hvert. Nydelig komponert, veldig gode smaker - både på forretter og hovedretter. Den anbefalte vinen passet veldig godt til. Hyggelige servitører som ga god info om både mat og vin.

Takk, MaritElinE

Anmeldt 10. april 2021

Helt ordinær mat og overpriset. Fin atmosfære og service. "Crispy beef" minnet om noe man får på buffét.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, V8215IPsaraw
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Ikke like bra som forrige besøk, litt surr fra betjeningen sin side, glemte deler av betjeningen. Maten holdt ikke like god kvalitet som forrige besøk dessverre. Grei service forøvrig.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Rune S
Anmeldt 26. oktober 2016

Det er ca 15 min med bil fra malmø sentrum. En liten restaurant som tilbyr kun sushi
Hadde lyst på miso suppe men de hadde ikke, hadde ikke tempura heller
god rød vin
Prisen var høyere enn kvalitet på maten

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, hipq
Anmeldt 18. mai 2016

God Thailandsk mat litt utenom det vanlige. Vi bestilte meny og fikk fire små, meget gode forretter, og to hovedretter som var veldig gode. Hyggelig servering og et relativt rimelig prisnivå, for såpass avansert mat.

Dato for besøk: april 2016
Takk, 742heidis

Reisende som så på Lemongrass, så også på

Har du vært i Lemongrass? Del dine erfaringer!