3 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 113
Orbitz.comUSD 105
HurbUSD 117
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Fint hotell med veldig bra beliggenhet i forhold til det meste. Hyggelig personale og god service, fine og rene rom. Minus at restauranten ikke er åpen på søndager, kun mat i baren. Savner også minbar/kjøleskap på rommet

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, dtravellerhappy
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hej!

Vad kul att höra att du trivdes bra hos oss! Det gläder mig verkligen att höra. Som du nämnder så har restaurangen inte öppet på söndagar. Detta är pga att vi inte har så många gäster som stannar söndag kväll och efterfrågan på middag i restaurangen är väldigt liten. Men vi erbjuder mat i baren där man kan slå sig ner i loungeområdet.

Önskar dig en underbar höst och varmt välkommen tillbaka till oss igen!

Varma hälsningar,

Anmeldt 30. juli 2018

Et flott hotell med god beliggenhet ved et reise-knutepunkt, og et stort shoppingsenter like ved.
god frokost, og lett tilgang til parkering i kjelleren.Floitt utsikt til Danmark på ene siden av hotellet.
vi ble oppgradert til suitee av dyktige og løsningsorienterte receptionsmedarbeidere ved ankomst, og det er nok det flotteste rommet vi har bodd på noen gang.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, PetterH114
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Hej!

Vilken härlig recension! Så glad jag blir att läsa ni trivdes så bra hos oss! Vad kul att ni blev uppgraderade till sviten och kunde njuta av en härlig utsikt över Öresund.

Hoppas på att ni återkommer till oss och till dess önskar jag er en riktigt fin sommar.

Med vänlig hälsning,

Anmeldt 29. juli 2018

Dette hotellet bør nærmest defineres som et signalbygg.

Når det gjelder maten i restauranten / baren på kveldstid, så må det heller sies å være meget smalt og kjedelig. Skagen toast var det beste jeg fant. Grei mat, men neppe noe mer. Frokosten derimot er adskillig bedre. Her er det adskillig mer å velge i.

Ellers et greit hotell.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, oeyvind639

Hej!

Vilken härlig recension! Så glad jag blir att läsa ni trivdes så bra hos oss och att servicenivån hos personalen nådde upp till era förväntningar! Vad härligt att höra att vår toast skagen föll er fint i smaken. Jag tar er feedback om frukosten med mig till berörd avdelning.

Med vänlig hälsning,

Anmeldt 6. juni 2018

Bra beliggenhet like ved togstasjon. Ingen støy. Flott utsikt. Mangler minibar på rommet. Isbitmaskin finnes i div. etasjene. Rene og pene rom. God frukost. Blide og hyggelige betjening. Kommer gjerne tilbake . Anbefales sterkt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Seppo H
QualityHotelView, General Manager på Quality Hotel View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2018

Hi!

Thank you so much for this review and for your feedback. We really appreciate it! It's great to hear you had a nice experience with us all the way through your stay. I'm happy to hear that you enjoyed our location and our level of service!

We hope to welcome you soon again!

Kind regards,

General Manager

Anmeldt 17. januar 2018

Rent, nytt og god beliggenhet. Pent Hotel og god frokost. Mye vind holdt meg våken på natten. Litt kaldt på rommet og savner sjampo og balsam. Savner også minibar som er greit når man kommer sent frem. De hadde en slags mini kiosk i resepsjonen som fungerte bra. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, hakonl2018
QualityHotelView, Jenny P Benestam, Hotelldirektör på Quality Hotel View, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2018

Hej!
Hjärtligt tack för denna fina recension! Låter som du hade en skön hotellvistelse. Vad kul att du gillade frukosten! Hoppas vi får välkomna dig igen snart!

Bästa hälsningar,