“Kan anbefales! ”

lør. 28.1.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 208 Restauranter i Jönköping
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og service. Krogshowet var flott, bra musikk og nydelig mat! Personalen var fantastiske

Dato for besøk: januar 2019
Takk, bentej2019

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Super mat, fantastisk personal og stemning! Flott krogshow med flinke artister. Storkoste meg, anbefales

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Martegj
Anmeldt 26. februar 2018

Først var vi på Harrys på fredag og koste oss med levende musikk, god mat og hyggelige omgivelser. På lørdag den 24.2.2018 var på Krogshow og vi var med på en reise gjennom flere tiår med supre artister som fikk med seg publikum :-) Maten var god og opplevelsen var fantastisk bra :-) Anbefales på det varmeste ******

Dato for besøk: april 2017
Takk, 792maritj
Anmeldt 28. mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat i flotte omgivelser med den beste service. Veldig hyggelig personal! Anbefales på det sterkeste. Vi var også på nattklubben . Hadde en super kveld, flott show og fin musikk. Dette var perfekt for oss som var på venninne weekend

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Lisbeth1970
Anmeldt 23. januar 2017

Meget god mat og fantastisk service i trivelige lokaler.

Jeg ser allerede fram til å gjeste Harrys igjen ved neste besøk i Jønkøping!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, rosagmoen

Reisende som så på Harrys Jonkoping, så også på

Jönköping, Jönköping
Jönköping, Jönköping

Har du vært i Harrys Jonkoping? Del dine erfaringer!