“Krogshow på Harrys”

man. 6.2.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 208 Restauranter i Jönköping
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på tur for å få med oss Harrys krogshow. Veldig bra! Super underholdning kombinert med god mat og drikke. Harrys, Red og Sliver er et glimrende restauranthus hvor det er lett å finne seg til rette.

Takk, knesp1

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Veldig bra utested, veldig god mat, bra service og veldig god stemning, anbefaler å ta turen hit

Takk, Michelle J
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og service. Krogshowet var flott, bra musikk og nydelig mat! Personalen var fantastiske

Takk, bentej2019
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Super mat, fantastisk personal og stemning! Flott krogshow med flinke artister. Storkoste meg, anbefales

Takk, Martegj
Anmeldt 26. februar 2018

Først var vi på Harrys på fredag og koste oss med levende musikk, god mat og hyggelige omgivelser. På lørdag den 24.2.2018 var på Krogshow og vi var med på en reise gjennom flere tiår med supre artister som fikk med seg publikum :-) Maten var god og opplevelsen var fantastisk bra :-) Anbefales på det varmeste ******

Dato for besøk: april 2017
Takk, 792maritj

Reisende som så på Harrys Jonkoping, så også på

Jönköping, Jönköping
Jönköping, Jönköping

Har du vært i Harrys Jonkoping? Del dine erfaringer!