Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Alt var perfekt.Anbefales viss en er i Jönköping.Ligger flott til lett å parkere. Flott rom,god seng,.hotell med sjarm.rent og pent.hyggelig betjening.Mange fine detaljer og designer lamper.Fine bilder i gangene , flott gang i 4 etasje.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Travel657416
Ulrika V, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Tusen tack för en fantastiskt fin review. Det är så roligt att få denna feedback och veta att du som gäst uppskattat så många delar av vistelsen. Kul att du gillar detaljerna och bilderna i korridorerna. De är reproduktioner från Länsmuseet i Jönköping.

Önskar dig en riktigt fin fortsättning på sommaren och välkommen hit igen!

Ulrika V, VD

Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære, utrolig godt tilbud med gratis kveldsmat. Det var egentlig middag med gode varmretter, salat og grønnsaker. Frokosten var tilsvarende innholdsrik. Spisesalen var hyggelig med samstemte farger. Betjeningen var så hyggelige og hjelpsomme. Greit å parkere. Vi bodde i toppetasjen loftet og her var det litt trangt, men vår syvåring elsket de synlige bjelkene og søylene. Vi vil bo her igjen hvis vi besøker byen igjen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, NorwayMummyTo1
Ulrika V, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Tusen thjärtlig tack för en fin review. Jag blir så glad när jag läser att vi vill komma tillbaka om ni ska till Jönköping. Det är det bästa betyg vi kan få! Det värmer verkligen att läsa att ni uppskattar maten, atmosfären och servicen.

Önskar er en riktigt fin sommar och välkommen tillbaka till Victoria igen.

Hälsningar Ulrika V, VD

Anmeldt 25. september 2017

Et litt gammelt, men veldig koselig og fresht hotell med utrolig hyggelige medarbeidere. Frokosten var veldig bra og at man får kaffe og kaker og kveldsmat er et stort pluss. Kveldsmaten var kjempegod. Kan trygt anbefales

Dato for oppholdet: september 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Anne W
jessica w, Receptionschef på Clarion Collection Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2017

Tusen tack Anne för dina fina ord om vårt hotell och våra medarbetare!
Härligt att läsa att du gillade både frukosten och eftermiddagskaffet! Visst är det gott och bekvämt med vår kvällsbuffé som vi bjuder på, det är verkligen ett stort plus för många som bor hos oss.
Jag hoppas att du kommer tillbaka snart igen!

Ha en fin höst!

Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Overnattet en natt her i forbindelse med jobb. Ble sent hit etter en feil med reservasjonen på søster hotellet så vi ankom sent på natten, men ble godt mottatt. Fint og koselig hotell. Rommet var pent. God frokost og hyggelige ansatte.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, bj_rnhelgej
jessica w, Receptionschef på Clarion Collection Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2017

Tack för du har tagit dig tid att skriva ett omdöme Björn!
Vilken tur att vi kunde lösa ett rum åt er och att ni var nöjda med hotellet!

Nästa gång får ni helt enkelt boka direkt med oss!

Välkommen tillbaka igen!

Anmeldt 15. august 2017

Hadde brukt noen kroner for å få oppgradert rom, og det var det verdt. Stort og godt rom, USB lader i nattlampen. Veldig god kveldsmat og frokost. Trivelige og hjelpsomme i resepsjonen, tips til fine plasser å spasere og til å handle. Egen etasje i parkeringshus.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 395sveinungh
jessica w, Receptionschef på Clarion Collection Hotel Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2017

Hej Sveinung,

Jag smiler när jag läser ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni hade en så bra vistelse hos oss!
Vi är stolta över vår frukost och kvällsmat och det är alltid lika kul att höra att våra gäster uppskattar det.
Receptionen brukar ha bra tips på vad man kan hitta på och älskar att ge service, så vad fint att läsa att ni fick ta del av det.

Hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen! Varmt välkomna!