Anmeldt 18. mars 2017

Hotellet har fin beliggenhet, kjeden pleier å være bra. De er for tiden midt oppi en renovering og det er mye støy i forbindelse med denne. Da forventer jeg at man ikke plasserer gjester på naborommet der man pusser opp og borrer i betong. Personalet har tydeligvis ikke tid til å bytte/vaske brukte glass eller skifte toalettruller. Rommene er slitne men har sin sjarm. Gode senger. Raskt svar fra direktør ved kontakt via epost.

Romtips: Man kan jo håpe at hvis man tar kontakt i forkant av en booking kan få et rom som er så langt unna renoveringen som mulig.
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Ulin6
Anmeldt 8. august 2016

Sentralt og godt hotell. Litt kjedelig frokost. Bra personale. Fin pub ved resepsjon. Gode restauranter i nærheten. Anbefales om man er familie, hotellet har eget lekerom. Familierommet vi fikk var stort og fint med barn på 4 og 12 år.

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
1  Takk, 242andersb
Elite J, Chef på Elite Stora Hotellet Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2016

242andersb
Tack för din feedback.
Roligt att höra att du tyckte om vår personal inte lika roligt att du tyckte vår frukost var tråkig.Jag tar dina synpunkter vidare till vår frukost chef.
Hoppas vi får se dig som gäst här snart igen.
Välkommen tillbaka

Anmeldt 19. juli 2016

Et gjennomsnittlig godt hotell, noe støy på morgenkvisten med feiemaskin i gatene. Personalet tar godt i imot med et smil og et "hej". Frokosten helt ok, og vil man ha det litt rolig under frokost, er det lurt å følge hotellets anbefaling om å innta frokosten tidlig.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Elite Hotels of Sweden
Takk, LailaS607

Laila S
Tack för din feedback.
Det är otroligt viktigt för oss att få höra hur våra gästers upplevelse hos oss varit.
Välkommen tillbaka

Anmeldt 28. februar 2016 via mobile enheter

Hadde store forventninger til dette hotellet, men ble fryktelig skuffet. Rommet jeg fikk var gammelt og lite innbydende, men verst var den mugne lukten som slo i mot meg da jeg åpnet døren til badet. Fikk heldigvis byttet rom til et med friskere lukt, men synes fremdeles rommene er slitne og lite hjemmekoselig. Oppturen var frokosten og et veldig service innstilt personal. Tror allikevel jeg velger andre plasser å bo neste gang.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Annkrs
Elite J, Chef på Elite Stora Hotellet Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2016

Annkrs
Tack för din feedback.
Det var tråkigt att höra att ni inte trivdes hos oss och för det ber jag om ursäkt.
Vi kommer inom kort renovera många av våra rum kanske kan du tänka dig att komma tillbaka till oss då.

Anmeldt 25. august 2014

Dette er et kjempeflott hotell. Fine rom. Hadde et rom som lå mot en relativ stille gate. Så hadde lite støy fra trafikk og fra folk som festet. Spiste en nydelig frokost der i fire dager. Hadde noen flotte dager med strålende vær. Hyggelig og blidt personale. Hotellet ligger i sentrum ved parken og ved sjøen. Med "hele" sentrum innen gang avstand.

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, RoyB618