Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Bra hotell med grei beliggenhet. Noen få meter til restauranter ved sjøsiden, og kort vei til gågater med handlemuligheter. Grei service og vennlig betjening. Ser ut til å være godt renhold. Gode parkeringsmuligheter. Egen MC parkering .

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, wirosk
Anmeldt 16. januar 2018

Kjempe god servicekommer til reise dit igjen mange ganger til ligger veldig sentralt nære sentrum med masse fine butikker.pluss en stor å fin sports pub. Det var også en stor å fin kino der som jeg vil anbefale alle å dra på

Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, johanm776
EliteStoraHotellet, Manager på Elite Stora Hotellet Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2018

Hej Johan,

Tack för att du tog dig tid att skriva till oss.
Så trevligt att höra att ni trivdes hos oss.

Ni är varmt välkomna tillbaka!
Caroline
Elite Stora Hotellet, Jönköping

Anmeldt 18. mars 2017

Hotellet har fin beliggenhet, kjeden pleier å være bra. De er for tiden midt oppi en renovering og det er mye støy i forbindelse med denne. Da forventer jeg at man ikke plasserer gjester på naborommet der man pusser opp og borrer i betong. Personalet har tydeligvis ikke tid til å bytte/vaske brukte glass eller skifte toalettruller. Rommene er slitne men har sin sjarm. Gode senger. Raskt svar fra direktør ved kontakt via epost.

Romtips: Man kan jo håpe at hvis man tar kontakt i forkant av en booking kan få et rom som er så langt unna renoveringen som mulig.
Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Ulin6
Anmeldt 8. august 2016

Sentralt og godt hotell. Litt kjedelig frokost. Bra personale. Fin pub ved resepsjon. Gode restauranter i nærheten. Anbefales om man er familie, hotellet har eget lekerom. Familierommet vi fikk var stort og fint med barn på 4 og 12 år.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, 242andersb
Elite J, Chef på Elite Stora Hotellet Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2016

242andersb
Tack för din feedback.
Roligt att höra att du tyckte om vår personal inte lika roligt att du tyckte vår frukost var tråkig.Jag tar dina synpunkter vidare till vår frukost chef.
Hoppas vi får se dig som gäst här snart igen.
Välkommen tillbaka
Vänliga Hälsningar
Ellinor Bäck
Elite Stora Hotellet Jönköping

Anmeldt 19. juli 2016

Et gjennomsnittlig godt hotell, noe støy på morgenkvisten med feiemaskin i gatene. Personalet tar godt i imot med et smil og et "hej". Frokosten helt ok, og vil man ha det litt rolig under frokost, er det lurt å følge hotellets anbefaling om å innta frokosten tidlig.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, LailaS607

Laila S
Tack för din feedback.
Det är otroligt viktigt för oss att få höra hur våra gästers upplevelse hos oss varit.
Välkommen tillbaka
Vänliga Hälsningar