Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Flott hotell med kort avstand til tog og buss. Rett over gata. Nydelig frokost, lunsj og middag.Rommene har god atmosfære.Serviceminded betjening. Svært hyggelig med en dag i Lillestrøm. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Laila e
Informationsansvarig, Informationsansvarig på Scandic Hotel Portalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hej! Vad härligt ni hade en fin dag i Lilleström :)
Tack för att du tog dig tiden att skriva om din upplevelse på TripAdvisor.
Vi uppskattar dina fina ord och önskar dig välkommen åter när dina resor tar dig till Jönköping!

Anmeldt 23. juli 2018

Vi bodde der under Ironman som fylte hotellet helt til randen. Jeg fikk et av de aller siste rommene enkeltrom som nok ikke var av de alle beste. Hotellet slet litt med det store volumet under frokosten som var langt bedre organisert i Scandic Gøteborg hvor jeg var uken før. Rommet hadde også litt dårlig ventilasjon. Men alt i alt et bra og sentralt hotell med god frokost, vennlig betjening i resepsjonen og rene rom.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 422runew
Informationsansvarig, Front Office Manager på Scandic Hotel Portalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Hej Rune,

Tack så mycket för din återkoppling och för dina kommentarer. Vi uppskattar att du har tagit dig tid till att skriva detta för att vi ska kunna bli bättre. Jag kommer föra vidare dina kommentarer till mina kollegor för att skapa en fortsatt bra vistelse för dig.

Ser fram emot att välkomna er tillbaka till Scandic Portalen.

Önskar dig en fortsatt trevlig sommar

Med Vänliga Hälsningar

Per Brihage
Front Office Manager

Anmeldt 12. juni 2018

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Informationsansvarig, Front Office Manager på Scandic Hotel Portalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2018

Anmeldt 23. juli 2017

Scandic Hotell Portalen er sentralt beliggende, og har blant annet parkering i kjelleren. Det er et typisk Scandic hotell i forhold til tilbud og gjenkjennelighet i stil. På den positive siden er det god service, sentralt beliggenhet og bra frokost. Selv hoteller bærer preg av å være litt gammelt og rommene noe slitt. Så de trenger klaret en oppussing. Vi hadde valgt økonomirom den ene natten vi lå der. Det var en tabbe. Den ene sengen var en seng som man dro ned ut fra et «skap». Burde kanskje vært annonsert bedre når man bestilte. Forferdelig sengekomfort og minnet mer om en trampoline. Rommet var rent og i orden ellers. Samtidig stille og rolig, selv om vi hadde rom ut mot gaten. Det nok et populært hotell for barnefamilier. Noe frokosten bar preg av. Veldig støyet, og de hadde tom en person som gikk utkledd for å underholde barna. Populært for barna, men skapte ikke akkurat mindre støy.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 557paalb
Jonas E, Manager på Scandic Hotel Portalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2017

Hej Paal B,
Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss här på TripAdvisor efter din vistelse hos oss på Scandic Portalen.
Det låter som ni haft en trevligt vistelse trots att ni bokat in er på ett av våra enkelbädds rum, jag ska självklart undersöka varför ni missat denna informationen när ni bokat.
Vi är ett trevligt familjehotell under sommaren och satsar mycket på att barnen ska trivas lika bra som vuxna under sommaren, jag beklagar om du upplevt de övriga gästerna som stökiga under frukosten. Men hoppas att frukosten har smakat bra.

Med förhoppningen att få välkomna dig tillbaka till oss på Scandic Portalen i framtiden så önskar jag dig en riktigt trevlig höst.

Med vänliga hälsningar,
Jonas Eklund

Anmeldt 20. februar 2017

Hotellet ligger sentralt til i sentrum av Jönköping i passe gangavstand fra jernbanestasjonen. Stor frokostsal, men brød og pålegg var litt tørt og bar preg av å ha stått fremme en stund. Rommet var helt greit til prisen jeg betalte og jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Kent G
Informationsansvarig, Informationsansvarig på Scandic Hotel Portalen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2017

Hej!

Vad kul att höra ifrån dig! Tack för dina ord - så roligt att höra att du gärna kommer tillbaka till oss, du är varmt välkommen!
Tack för dina ord om vår frukost - det är mycket viktigt för oss att få feedback - det är ju vår stora chans att bli bättre!

Återigen, du är varmt välkommen tillbaka till oss!