Anmeldt 13. juli 2016

Dette er et hyggelig hotell, rent og ryddig og med imøtekommende og serviceinnstilt personale. Møtte bare smil h hyggelige mennesker. Gode senger og ypperlig frokost! Ganske sentralt i byen, mendesverre noe støy fra gaten utenfor. Ellers var alt bare positivt med vårt opphold!

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 764magneb
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2016

Att mötas av ett leende, tillsmötegående och serviceinriktad personal tycker vi är det viktigaste för våra gäster. Det gör mig alldeles varm i hjärtat när ni skriver att ni överallt på hotellet möttes av leende och trevlig personal. Att det var rent och fint, sköna sängar och en utomordentligt god frukost.
Det verkar som vi får den äran att ha er som gäster hos oss igen och ni är varmt välkomna.
Catarina med personal

Anmeldt 19. juni 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell som er ok med rimelig kort vei til sentrum. En del gatestøy, i alle fall den lørdagskvelden vi bodde her. Bra renhold og en har det man trenger, men et ganske ordinært hotell. Grei frokost og hyggelig betjening. Kan anbefales for kortere opphold

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Kaj Elkjær K
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2016

Vi tackar för din återkoppling och hoppas att få se dig hos oss igen.
Trevlig sommar!
Catarina med personal

Anmeldt 29. februar 2016

Direkte dårlig service i resepsjonen, da ansatt observerer at gjester forsøker å fylle en kopp kaffe.
Termos er tom , men det reageres ikke fra den ansatte.
Fulle askebeger ved hotellinngang, blir ikke gjort noe med i løpet av en hel helg!

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, 113kwb
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2016

Tack för din återkoppling på din senaste vistelse hos oss.
Det är inte på något sätt den upplevelsen vi vill att våra gäster skall få när de bor hos oss. Detta ska vi absolut förbättra, så nästa gång du besöker oss så skall du få en helt annan upplevelse. Tack för att du delar med dig och så vi vet och kan förbättra oss
Catarina Hotelmanager

Anmeldt 27. juli 2015

Hotellet ligger ganske sentralt i Jønkøping. Enkelt å finne parkering i gatene rundt. Rommet var liten det var ganske varmt der selv om det var kjølig ute.
Jeg vil anbefale å betale om et rom mot bakgården pga støy.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, eil1
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2015

Hej och tack för er återkoppling.
Kul att höra att ni tyckte att hotellet var bra och för en rimlig peng men tråkigt att höra att det var varmt på rummet. Nästa gång ni ni bokar så kan ha önskemål om att få ett rum mot gården och där ligger inte solen på.

Vi hoppas på att få er som gäster hos oss igen.

Catarina Halldén
Hotelldirektör

Anmeldt 27. januar 2015

Sentralt beliggende, koselig resepsjon, rene og fine rom. Parkeringshuset var veldig trangt, selv for en Golf. Litt støy fra gaten på natten. God frokost med godt utvalg og fersk mat og frukt. Savnet en liten kake til kaffen.

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, Britba
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2015

Härligt att höra att ni uppfattade vårt hotellet som mysigt och att det var rent och snyggt. Ja vi har ett garage under hotellet som är lite trångt så man får köra väldigt försiktigt så man inte skadar sin bil men skönt att veta att bilen står inomhus denna kalla delen av året. En bra och fräsch frukost är en bra start på dagen och det gläder oss att ni uppskattade den.
Varmt välkomna tillbaka önskar Catarina med personal