Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Et koselig hotell. Det moderne rom med gode senger. Det er rene fine rom. Men det som nok trekker mest opp er servicen fra de ansatte. Et utrolig service innstilt personale som gjør "det lille ekstra" for å gi gjestene et bedre opphold. Vi kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, angrottheim
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2017

Gäster som önskar komma tillbaka till oss är det bästa betyg vi kan få. Det gläder mig otroligt mycket att det ni uppskattade allra mest är personalens service och det lilla extra de gör för att ni ska trivas så bra som möjligt hos oss. Jag ska framföra det till personalen och hoppas att vi få se er som gäster hos oss igen.
På återseende

Anmeldt 3. juli 2017

Bodde her 2 netter, 3 stk på et rom. Helt greit, men ikke vært prisen. Betalte 2700 for 1 rom med 3 senger, 2 netter. Første natten fikk vi ikke sove nesten, da sengen var utslitt, og ekstra sengen var av den billige typen med en tynn madrass, ei heller var den oppred, den va bare satt inn på rommet... forventer meg at den i minstefall er satt opp og oppreid.
Ga beskjed morgenen etter at dette ikke helt samsvarte med forventningene, og resepsjonisten fikk ordnet et superior rom, mye bedre rom og mye bedre søvn, men mye støy fra lokalområdet (ikke hotellets feil) gjorde det litt vanskelig å sove.
Ventilasjonen fungerte bra, men lagde en del støy.
Frokosten er helt grei, ikke forvent noe spennende men den fungerte helt grei.
Hadde nok forventet mer og i hvert fall en hyggeligere tone fra resepsjonen når vi ringte å spurte om vi kunne bli 3 på rommet...
takk for godteriet som vi fikk på det nye rommet når vi ble flyttet til superior rom! Det var et godt plaster på såret.
Pluss for parkering i kjelleren.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 301olava
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Hej Olav,
Tusen tack för att du tar dig tid att ge oss din återkoppling på er vistelse.
Jag skulle vilja komma i kontakt med dig angående det du skriver om sängarna, då vi har bytt alla våra fasta sängar (dock inte extrasängarna) under de senaste åren. Det gläder mig att personalen lyssnade på er och löste det så att ni blev nöjda.
Jag hoppas att vi får möjlighet att visa att vi kan och vill bättre.

Anmeldt 17. april 2017

God service og hyggelig betjening. Dårlig dusj og hånkler som luktet surt/vondt.
Brukt hotellet mange ganger og vært fornøyd. Fin beliggenhet i forhold til sentrum. Fin seng til baby på rommet som var bra.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, jeanetteo970
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2017

Hej och tack för återkoppling.
Det gläder mig att personalen tog väl hand om er. Jag är ledsen för den dåliga lukten i badrummet vilket beror på att vi renoverar vissa badrumsgolv och därav kan detta uppkomma. Nästa gång ni gästar oss så är problemet löst, så välkomna tillbaka.

Anmeldt 13. juli 2016

Dette er et hyggelig hotell, rent og ryddig og med imøtekommende og serviceinnstilt personale. Møtte bare smil h hyggelige mennesker. Gode senger og ypperlig frokost! Ganske sentralt i byen, mendesverre noe støy fra gaten utenfor. Ellers var alt bare positivt med vårt opphold!

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 764magneb
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2016

Att mötas av ett leende, tillsmötegående och serviceinriktad personal tycker vi är det viktigaste för våra gäster. Det gör mig alldeles varm i hjärtat när ni skriver att ni överallt på hotellet möttes av leende och trevlig personal. Att det var rent och fint, sköna sängar och en utomordentligt god frukost.
Det verkar som vi får den äran att ha er som gäster hos oss igen och ni är varmt välkomna.

Anmeldt 19. juni 2016 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell som er ok med rimelig kort vei til sentrum. En del gatestøy, i alle fall den lørdagskvelden vi bodde her. Bra renhold og en har det man trenger, men et ganske ordinært hotell. Grei frokost og hyggelig betjening. Kan anbefales for kortere opphold

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Kaj Elkjær K
Catarina H, Hotelldirektör på Comfort Hotel Jonkoping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2016

Vi tackar för din återkoppling och hoppas att få se dig hos oss igen.
Trevlig sommar!