Anmeldt 3. oktober 2017

Vi ankom sent fredag kveld og var i Jønkøping for å se hockey. Vi ble tatt godt i mot og fikk et hotellrom som kunne vært litt større. Ting som kjøleskapet virket ikke, knirk i dører og heller dårlig renhold. Det viktigste var heldigvis bra- sengene veldige gode, vinduene lett å få opp og en god frokost.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, tronnordhaug
Sarah K, Guest Relations Manager på ProfilHotels Savoy Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2017

Tack att du tagit dig tid att skriva en recension efter ditt besök hos oss.
Hoppas hockeyn var bra!
Vi strävar alltid efter att ge våra gäster bästa möjliga trivsel och bekvämlighet, men noterar dina synpunkter till vårt förbättringsarbete.
Hoppas att ni väljer att komma tillbaka till och att du då ska trivas, som de flesta av våra gäster gör.
Bästa hälsningar,
Sarah Koerffer Seward, Guest Services

Anmeldt 15. juli 2017

Fine rom, men endel støy fra gaten om natten. Det ville vært bedre om det var klimakontroll på rommet, men slik det nå var måtte vi ha vinduet oppe om natten.
Gode senger! Fin frokostresturant og vennlig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, BredeDammann
Savoyjkg1, General Manager på ProfilHotels Savoy Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

Tack för din feedback!

Vi arbetar ständigt med att förbättra oss och är tacksamma för dina synpunkter.

Hjärtligt välkommen tillbaka till oss!

Gunilla Lundberg
Hotel Savoy

Anmeldt 12. august 2016 via mobile enheter

Bra hotell. Stort rom,med egen tv avdeling.God seng. Minus for at de ikke klarte å skaffe ekstraseng til 11 åringen. Grei frokost. Ettersom vi skulle reise videre neste morgen, var det gratis å parkere i gata. Gratis fra kl 18 om kvelden til kl 9 morgenen etter.

Takk, LailaHalv
Anmeldt 11. august 2016

Ok, hotell nær arrangement. Men mykje støy på utsida av vindu som burde åpnast på natta. Valget mellom varmt og innestengt, eller varmt, støyande og litt luftigare vart litt snevert.....
Veldig hyggjeleg personale! Og god frukost

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, steinarlovisearnee
Anmeldt 29. juli 2016

Rent, pent og nyoppusset. Rask og effektiv service i resepsjonen. Grei frokost, men mange barnefamilier som lar barna søle mat som blir liggende på gulvet. (Lurer på hvordan de har det hjemme....) Sentral beliggenhet og stille utenfor om natta. Kommer gjerne tilbake.

Romtips: Sentralt og rolig område.
Takk, erlandv2015