Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell, fantastisk rom, fantastisk restaurant, fantastisk frokost!
Smart hotell med lysstyring og stikkontakter på nattbordet, TV i god vinkel på sengen, dusj med fossefall og håndklevarmer på badet!
Vi hadde rett å slett dratt tilbake hit, kun pga hotellet!
Vi gleder oss til neste besøk!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, renate_677
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Åh tusen tusen tack för din fina feedback! Det glädjer mig att ni trivts så himla bra hos oss.
Vi hoppas verkligen ni kommer tillbaka och ser mycket fram emot det.
Varma hälsningar
Matilda Vehmas
Front Office Manager

Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Et fint og hyggelig hotell, ikke så langt fra handlegaten og havnen. Bestilte et billig rom, de som ligger i kjelleren, uten vindu. Man får det man betaler for, men man får mye for pengene. Lite rom og en litt liten seng for 2 personer, men har alt man trenger på rommet.
Var her en natt, så vi fikk med oss frokosten. Helt OK frokost.

Parkering på hotellet kostet 160 kr, de har bare 3 plasser under hotellet. Ellers så tilbyr de parkering rett bortenfor, i et offentlig parkeringshus til 110 kr.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 719alexanderh
Alina J, Hotelldirektör på Vox Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hej,

Stort tack för att du tagit dig tid att skriva en recension om oss.
Så roligt att du trivdes hos oss, hoppas du vill komma tillbaka och då kanske prova något av våra större rum.

Önskar dig en fortsatt härlig sommar!

Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Bestillte rommet på nettet IG ble litt overrasket. For det første var det self check in der du ordner alt selv, det fungerte fint. Ble litt overrasket når jeg kom på rommet, veldig lite uten vindu, men moderne, rent og pent. Check out ordnet man også selv. Restaurant hadde OK mat og en grei frokost. Meget billig og OK sentral beliggenhet

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 613kjetila
Anmeldt 4. september 2017

Bestillte på Internett. Annkom hotellet kl 1400 og betalte med en gang. Ble henvist ned i kjelleren til et miko rom.Eg skulle jobbe på PC på hotellet den kvelden. Noe som ikke var muligt. Overpriset kr 1700. Jeg har reist ifb jobb i 3 år nå. Har aldri hatt en slik opplevelse, spesielt når en ankommer så tidleg på dagen. Unngå dette Hotellet!!!!!!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, IvarAndreA
Anmeldt 3. mai 2015

Hadde tenkt og bare droppe inn på et tilfeldig hotell i Jönköping, men kikket litt på nettet på tur dit og kom heldigvis over dette hotellet! Serviceinnstilte blide ansatte, herlig interiørdesign, et trenings rom med fantastisk utsikt og veldig god frokost ☺ Rommene er ikke så store, men hvor stor plass trenger man for og sove da? Skal med glede oppsøke dette hotellet igjen dersom jeg har veien forbi!

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, elisabeth612015