Anmeldt 2. januar 2019

Måtte vente lenge på innsjekk ,fordi resepsjonisten måtte gjøre ferdig en privat samtale med en venninne før vi kunne sjekke inn. Vi påpekte dette. Lekkasje på bad. Ba om å skifte rom. Det gikk ikke. Men problemet ble ordnet av house keeping. Flott utsikt.
Lyset i dusjen ble borte hele tiden. Måtte reaktiveres etter 2-3 minutter.
Frokosten er den dårligste vi har fått på et Choice hotel. Kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, tgstbh2410
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hej, Tusen tack för din feedback, jag är hemskt ledsen att du inte fått ett bra bemötande i receptionen och kommer självfallet att ta det vidare. Jag ser allvarligt på att personalen pratat privat i telefonen vilket absolut inte är okej. Du får mer än gärna kontakta mig med vidare information om du vill, matilda@voxhotel.se. Vänliga hälsningar Matilda Vehmas, Front Office Manager

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Var eer to netter. Hadde superior rom med utsikt over vannet. Fantastiske senger! God mat på restaurenten til middag og frokost. Savnet bare litt flere småretter som feks ost og kjeks når man kommer sent og vil gjetne bare ha noe til vinen. Men ellers et supert hotell!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Cakesbyle
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen tack för din fina feedback, va härligt att du sov gott i våra sköna sängar och gillade den magiska utsikten över Vättern! Vi tar vidare tips om mindre snacksrätter till framtiden. Hoppas vi ses snart igen. Vänliga hälsningar Matilda Vehmas, Front Office Manager

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell, fantastisk rom, fantastisk restaurant, fantastisk frokost!
Smart hotell med lysstyring og stikkontakter på nattbordet, TV i god vinkel på sengen, dusj med fossefall og håndklevarmer på badet!
Vi hadde rett å slett dratt tilbake hit, kun pga hotellet!
Vi gleder oss til neste besøk!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, renate_677
Matilda V, Receptionschef på Vox Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Åh tusen tusen tack för din fina feedback! Det glädjer mig att ni trivts så himla bra hos oss.
Vi hoppas verkligen ni kommer tillbaka och ser mycket fram emot det.
Varma hälsningar
Matilda Vehmas
Front Office Manager

Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Et fint og hyggelig hotell, ikke så langt fra handlegaten og havnen. Bestilte et billig rom, de som ligger i kjelleren, uten vindu. Man får det man betaler for, men man får mye for pengene. Lite rom og en litt liten seng for 2 personer, men har alt man trenger på rommet.
Var her en natt, så vi fikk med oss frokosten. Helt OK frokost.

Parkering på hotellet kostet 160 kr, de har bare 3 plasser under hotellet. Ellers så tilbyr de parkering rett bortenfor, i et offentlig parkeringshus til 110 kr.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, 719alexanderh
Alina J, Hotelldirektör på Vox Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hej,

Stort tack för att du tagit dig tid att skriva en recension om oss.
Så roligt att du trivdes hos oss, hoppas du vill komma tillbaka och då kanske prova något av våra större rum.

Önskar dig en fortsatt härlig sommar!

Anmeldt 13. januar 2018 via mobile enheter

Bestillte rommet på nettet IG ble litt overrasket. For det første var det self check in der du ordner alt selv, det fungerte fint. Ble litt overrasket når jeg kom på rommet, veldig lite uten vindu, men moderne, rent og pent. Check out ordnet man også selv. Restaurant hadde OK mat og en grei frokost. Meget billig og OK sentral beliggenhet

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 613kjetila