Agoda.com
Orbitz.com
Trip.comUSD 98
Anmeldt 29. november 2018

Hotell som ligger midt i Kalmar sentrum. Bra restaurant og hyggelig Pub. Meget hyggeligt personale, høy service grad. Rom er rent og grit utstyrt. Mangler minibar på rommet. Litt trangt bad, men OK. Egen Hotellgarasje om en har med seg bil.

Romtips: Rom mot bakgården, stille og fredeligt, men uten den store utsikten
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 607steine
LigulaHospitality, Guest Relations Manager på ProfilHotels Calmar Stadshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hej,
Det är alltid lika roligt att höra hur våra gäster haft det, tack för ditt omdöme.
Dina fina ord värmer verkligen, vår ambition är att våra gäster ska lämna oss utvilade och med ett leende på läpparna.
Vi ser fram emot ert nästa besök.
Sarah, Calmar Stadshotell

Anmeldt 7. november 2017

Rommet var fint og pent, lunsjen var god, middagen hadde jeg ikke anledning til å prøve ut. Det beste måltidet hver dag var nok frokosten med et frokostbuffe som må være blant de beste og største jeg hittil har opplevd.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 556arps
Guest R, Receptionen på ProfilHotels Calmar Stadshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2017

Hej och tack för din recension.

Vi uppskattar att få ta del av er upplevelse av hotellet och det glädjer oss verkligen att ni är belåten med er vistelse.

Vi hoppas få se er åter på hotellet inom en snar framtid.
Med vänliga hälsningar,
Hillevi Lindh,
Receptionen.

Anmeldt 9. august 2017

Dette var vårt første besøk i denne historiske byen og det føtes riktig å bo på dette historiske hotellet. Ligger på Rådhusplassen med Domkirken og Rådhuset som nærmeste naboer. Handle- og restaurantgater 5-10 minutter unna. Parkeringskjeller. Hyggelig og solrik uteservering.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, jandit2015
Malin D, Receptionist på ProfilHotels Calmar Stadshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2017

Hej och tack för ert omdöme!
Vi är glada över era fina ord om vårt hotell och vår mysiga stad Kalmar.
Hoppas att vi ses snart igen.

Med vänliga hälsningar
Malin Carlsson Devida

Anmeldt 7. august 2016

Kort sagt : Et forferdelig hotell ! Fryktelig dårlig lukt både på rom mest og restauranten... Var jo klar over beliggenheten, den var jo sentral. Dette er det eneste positive vi kan si om dette hotellet !!!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, linsti4
Anmeldt 19. juni 2016

Hyggelig hotell. En merker fordums storhet, men at en ikke har kunne følge med på vedlikeholdet som kreves. Baderommet var lite, men inneholdt det som var nødvendig. Mange nivåer å forholde seg til. Frokosten var god og variert, men speilegg manglet her som de fleste andre steder.

Romtips: Alle rommene er rolige. Beliggenhet mot torvet som er bilfritt.
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 95palm