Haymarket by Scandic
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 148 per natt.

Scandic Gamla Stan(Stockholm)
ScandicHotels.com
  • Frokost inkludert
Freys Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Freys Hotel
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Hotel C Stockholm(Stockholm)
Orbitz.com
Sheraton.com
  • Restaurant
Anmeldt 14. august 2017

Stort hotell med over 400 rom, men med 4 heiser gikk det ok. Fin bar, men med dårlig barmenykart og med forferdelig jazz/saxofonmusikk. Som for de fleste hotell, så manglet det et håndtak i dusjen (for oss som liker det). Det var også sjenerende støy fra kl. 07:00 fra et trimrom så lå lokalisert midt i hotellet (ikke noe for helgeavslapning)

Romtips: Bestill rom med utsikt, så slipper du støy fra trimrom/spa
  • Opphold: august 2017, reiste med venner
Takk, Sveily
HaymarketScandic, Guest servcie agent på Haymarket by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2017

Dear Sveily,

Thank you for your feedback regarding your latest stay with us.

I am sorry for the noisiness you experiments while staying close to our gym. We do offer a variety of different room categories that also varies in view location. If we get the chance to welcome you back we would love to offer you a room with a city view.

Thank you again for submitting your review and hopefully we will see you here soon again.

Kind regards,
Zandra
Guest servcie agent

Anmeldt 31. juli 2017

• Opphold: juli 2017, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
HaymarketScandic, Guest service agent på Haymarket by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2017

Anmeldt 19. juli 2017

• Opphold: juli 2017, reiste som et par
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Fikk rom i 5 etage. Han hadde bedt om rom i 1 pga jeg har heis skrekk. Kunne ikke få skifta rom dessverre. Liker å gå i trapper men det kunne man ikke der fordi det var alarm på dørene. Måtte tvinge meg i heisen noe som var meget ubehagelig. Rommet i 5 etage var trangt og bare et smalt vindu med utsikt til treningsrommet. Ellers var hotellet bra. Koselig med fin atmosfære. Men neste gang velger jeg å bo en annen plass.

Opphold: juni 2017
Takk, Reneé K
HaymarketScandic, Guest Service Agent - Anna Mellqvist på Haymarket by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2017

Hej Renée,

Stort tack för att du har tagit dig tid att recensera din senaste vistelse hos oss!

Först och främst vill vi beklaga att vi inte levde upp till de förväntningarna gällande önskemål om rumsplacering. Vi har ett trapphus man kan få tillgång till via receptionen. Jag ska undersöka vad som har gått fel och ta det med ansvarig på berörd avdelning.

Om ni bestämmer dig för att besöka oss igen så ska ni känna er hjärtligt välkomna. Kontakta gärna mig innan ert besök så kan jag personligen se över er bokning.

Önskar er en fortsatt trevlig dag!

Med vänlig hälsning,

Anna Mellqvist
Guest Service Agent

Anmeldt 4. juli 2017

Dette hotellet kan anbefales !! Flotte rom, god frokost og service:) Hotellbaren var en positiv opplevelse med nydelige drinker, god stemning og mye folk:)
Hotellet ligger sentralt og i gåavstand til sentralstasjon !

• Opphold: juli 2017, reiste med venner
Takk, Malin P

Hej Malin P,

Stort tack för att du har tagit dig tid att recensera din vistelse hos oss!

Det glädjer oss att höra att ni trivts bra och njutit av vårt centrala läge, frukostbuffé och vår art deco-inspirerade inredning. Vi hoppas att vi snart kan hälsa dig varmt välkommen tillbaka och överträffa din senaste vistelse hos oss!

Önskar dig en underbar dag!

Med vänlig hälsning,
Anna Mellqvist