Ellen LD

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 6. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
HaymarketScandic, Guest Service Agent på Haymarket by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Booket to Delux rom via hotels.com. Fasiliteter som var nevnt på booking siden som sofa, badekar og badekåper manglet på begge rommene. På henvendelse til resepsjonen ble vi fortalt at romtype vi hadde valgt ikke inneholder badekar. Etter flere henvendelser fikk vi byttet et av rommene til standard rom med badekar. Minibaren var defekt på begge rommene. Servicen i resepsjonen opplevdes som treg og lite løsningsorientert. Endel kø ved innsjekking til tross for at vi sjekket inn sent på kvelden. Hotellet har ellers god beliggenhet og en trendy stil. Populær hotellbar, til tider veldig fullsatt ikke bare av hotellets gjester.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Inger Boel J
Anmeldt 10. juli 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger ganske sentralt i Stockholm. Høgtorget har litt forskjellig å by på av mat. Vi booket på hotellets hjemmeside og ba om rom høyt opp med utsikt ettersom hadde med barn og da tilbringer litt tid på rommet. Første rommet var i 2.etasje hvor man måtte stå på stol for å se ut, men fikk heldigvis byttet rom. Litt sløvt at ikke sjekker ønsker når det legges inn.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, steinhelget