5 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.comUSD 120
Orbitz.comUSD 108
Trip.comUSD 108
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Veldig sentralt. Gjennomført i ‘de glade 20-årene’-stil med alt fra musikk til innredning ril ansattes antrekk. Flere hyggelige områder å ta en matbit eller et glass. Fine og freshe rom.
Frokosten fungerte ikke bra. Maten stod spredd og varmmaten stod langt fra resten, så det ble veldig kaotisk med mange mennesker og stadig tomme fat. Ellers veldig bra sted jeg gjerne drar tilbake til, også privat.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Ellen D
Anmeldt 27. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 6. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
HaymarketScandic, Guest Service Agent på Haymarket by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Booket to Delux rom via hotels.com. Fasiliteter som var nevnt på booking siden som sofa, badekar og badekåper manglet på begge rommene. På henvendelse til resepsjonen ble vi fortalt at romtype vi hadde valgt ikke inneholder badekar. Etter flere henvendelser fikk vi byttet et av rommene til standard rom med badekar. Minibaren var defekt på begge rommene. Servicen i resepsjonen opplevdes som treg og lite løsningsorientert. Endel kø ved innsjekking til tross for at vi sjekket inn sent på kvelden. Hotellet har ellers god beliggenhet og en trendy stil. Populær hotellbar, til tider veldig fullsatt ikke bare av hotellets gjester.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Inger Boel J