Eirik F
Bodø, Norge
Anmeldelse av Haymarket by Scandic
3,0 av 5 boblerAnmeldt 22. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
HaymarketScandic, Guest service agentHaymarket by Scandic, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. jan. 2019
Hej 184eirikf,

Stort tack för att du har tagit dig tid att skriva till oss om din senaste vistelse hos oss.

Kul att höra att du tyckt om vårt centrala läge, när det kommer till rums storlek, soffor samt fönster så har vi ett antal oluika rumskategorier där allt man man önskar inom olika områden ingår. Vi har till exemple rumskategorier med 'sofa bed' eller sviter där soffor ingår, samt grande/spacious rum som är större i stoleken och rum med titeln 'with a view' som garanterar dig ett rum med utsikt mot vårt livliga torg. Nästa gång du bokar så rekomenderar jag att kika efter dessa kategorier, eller att kontakta oss direkt så hjälper vi gärna dig med alla dina önskemål!

Tack igen för dina kommentarer och jag önskar díg en underbar dag.

Med vänliga hälsningar,
    kr 1 828
    kr 1 951
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Veldig sentralt. Gjennomført i ‘de glade 20-årene’-stil med alt fra musikk til innredning ril ansattes antrekk. Flere hyggelige områder å ta en matbit eller et glass. Fine og freshe rom.
Frokosten fungerte ikke bra. Maten stod spredd og varmmaten stod langt fra resten, så det ble veldig kaotisk med mange mennesker og stadig tomme fat. Ellers veldig bra sted jeg gjerne drar tilbake til, også privat.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Ellen D
Anmeldt 27. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 6. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
HaymarketScandic, Guest Service Agent på Haymarket by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Booket to Delux rom via hotels.com. Fasiliteter som var nevnt på booking siden som sofa, badekar og badekåper manglet på begge rommene. På henvendelse til resepsjonen ble vi fortalt at romtype vi hadde valgt ikke inneholder badekar. Etter flere henvendelser fikk vi byttet et av rommene til standard rom med badekar. Minibaren var defekt på begge rommene. Servicen i resepsjonen opplevdes som treg og lite løsningsorientert. Endel kø ved innsjekking til tross for at vi sjekket inn sent på kvelden. Hotellet har ellers god beliggenhet og en trendy stil. Populær hotellbar, til tider veldig fullsatt ikke bare av hotellets gjester.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Inger Boel J