“Lyst på Iltaliensk???”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Dette er stedet å gå. Fantastisk mat. Interesserte kelnere. Miljøet et jo bare 10 av 10. Må oppleves.

1  Takk, katoj2017

Anmeldt 15. desember 2018

I Vãsterlånggatan ligger det en rekke restauranter; også flere "italienske". Vi har ikke prøvd ut alle, men vi er overbevist om at Paganini må være en av de beste. Både service og mat er utmerket. Prisnivået ser ut til å være noe høyere enn hos de fleste andre alternativene i området, men vi anser at det man god verdi for pengene.

1  Takk, Norwegian425
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ble tatt veldig godt i mot. Hadde ikke bestilt bord, men det ordnet seg til tross for at restauranten var ganske full. Servitørene var imøtekommende og oppmerksomme. Maten var nydelig. Vi spiste bl.a.bruscetta, risotto, pasta og dessert..Fikk også gode vinanbefalinger..Lunt og trivelig lokale; god stemning på en onsdags kveld..Hyggelig både for voksne og ungdom. Fin beliggenhet i gågate i Gamla staden. Greit prisnivå sett hen til det man får. Vinene var litt dyre...( de vi fikk anbefalt) Kommer gjerne tilbake.

Takk, ptl001
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig italiensk restaurant i gamla stan. Uten at vi hadde bestilt bord fikk vi et bord en travel lørdagskveld. Fin meny og hyggelig betjening. Det bl forrett, hovedrett og dessert på oss begge. Forretten var OK men kunne vi hoppet over. Hovedrettene - en lammeskank og en med kylling var begge velsmakende.. dessert- tiramisu veldig god og sjokoladefondant/ med karamell is samt en dessertvin til var himmelsk. Vi kommet gjerne tilbake og da blir det nok en sjokoladefondant!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, ParNorge
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj og fikk servert deilig hjemmelaget spaghetti med skalldyr, risotto, tiramisu, den beste Nero D’avola vinen, grappa og limonchello. Supert og hyggelig personale!!

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, HanneLLindloev

Reisende som så på Paganini, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Paganini? Del dine erfaringer!