“Deilig mat, store porsjoner ”

Grekiska Kolgrillsbaren - Kungshallen
Reserver med
Grekiska Kolgrillsbaren - Kungshallen er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 326 av 3 394 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Europeisk
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Flott spisested med hyggelig personale. Vi fikk raskt tildelt bord, hurtig bestilling og maten kom på bordet i løpet av 10-15 minutter. Store porsjoner. Konseptet med mathall gjør at man ikke får den intime, rolige atmosfæren som på en ordinær restaurant, men det er en sjarm med dette også. Vi var tre personer som spiste og drakk godt for drøye 600 kroner. Anbefales.

Takk, lineno73

Anmeldt 14. mars 2017

Sentralt, hyggelige omgivelser, ypperlig service, smakfull mat, rause porsjoner. Rimelig og svært god gresk mat. Vi var fire personer, alle spiste ulike retter, alt smakte godt.

Takk, Gerd Else S
Anmeldt 3. januar 2017

Det greske alternativet i Kungshallen. Veldig god gresk mat, gyros, godt gresk øl, Mythos. God service og rask servering, selv midt i største rushet.

Takk, Atle1969
Anmeldt 27. desember 2016 via mobile enheter

Ligge nær SF Sergel. Snabb med at få ut maten fra kjøkken, vi ventede i kun 10-15 min.
Det ligger flere resturanger i samme hall, så du kan selv velge hvor du vill spise.

Takk, Ulrika O
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Ble møtt av hyggelig betjening som ga oss inntrykk av at vi ble sett! Servitøren var rask og oppmerksom, og vi ville gitt henne terningkast 7 hvis det var mulig. Veldig god mat!

Takk, Anita T

Reisende som så på Grekiska Kolgrillsbaren - Kungshallen, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Grekiska Kolgrillsbaren - Kungshallen? Del dine erfaringer!