“Førsteklasses mat og atmosfære”
Anmeldelse av Hosteria Tre Santi

Vurdert som nr. 80 av 3 407 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Södermalm (bydelsområde)
Anmeldt 21. januar 2019

Vi fikk inntrykk av at personalet kjente de fleste gjestene. Det betyr gjerne at maten er veldig god, og vi ble ikke skuffa. Maten og husets vin smakte fortreffelig. Servitøren var hyggelig og hjelpsom. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, BrittB310

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Her ble vi tatt godt i mot. Det lønner seg nok å ha reservert bord, for her var det mye folk, selv på en onsdagskveld. Vi spiste en anbefalt treretters middag og fulgte betjeningen anbefalte rødvin. Maten føltes autentisk Italiensk. Rett og slett en god opplevelse.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Karsten K
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Veldig god stemning blant gjester og ansatte. Uformell men likevell veldig profesjonelle.
Veldig god mat.

Kan være greit med en reservasjon i forkant her :)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, StineSvendsen
Anmeldt 30. november 2015

Toppkarakter. Fra vi ankom til vi gikk ut døren igjen.
Atmosfære, betjening, meny, mat og vin var i verdensklasse.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Bjomik1
Anmeldt 17. september 2015

Lokalet var varmt, innbydende og koselig. Servicen er varm og imøtekommende. Og maten var varm og absolutt praktfull.
Det var spesielt flott å komme inn på den koselige restauranten og oppleve at alle servitørene hilste på oss og ønsket oss velkomne. Vi fikk også veldig gode vintips til maten. Og maten var i seg selv en opplevelse.

Dato for besøk: september 2015
Takk, GrySy

Reisende som så på Hosteria Tre Santi, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Hosteria Tre Santi? Del dine erfaringer!