ABBA show

Fantastisk! Nydelig mat, fantastisk underholding, herlig atmosfære og herlige ansatte. Dette var så... les mer

Anmeldt 16. september 2018
Veronika E
Privat

Anmeldt 26. juli 2018
Lis197
Kristiansand, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Stockholm
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk! Nydelig mat, fantastisk underholding, herlig atmosfære og herlige ansatte. Dette var så moro!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Veronika E
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk show og mat! Kan virkelig anbefales. Det var som være på en restaurant i Hellas med de aller beste omgivelser.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Lis197
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Fantastisk show i en fantastisk setting! Dette toppet hele turen! Vi var på forestilling kl 13.00 og da vi gikk ut igjen ve 17.00 var vi høyt oppe! Musical i New York, filmen på kino, ingen av delene nådde opp til denne opplevelsen som kan minne litt om et show på Wallmanns Salonger. Vi anbefaler dette til alle vi kjenner!

Dato for opplevelse: september 2017
2  Takk, 283vibekem
Anmeldt 8. juni 2017

Dette showet kan jeg virkelig anbefale, vi storkoste oss i 4 timer med flott musikk,dans, god mat og drikke. Vil gjerne tilbake :-)

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Lis197
Anmeldt 6. juni 2017 via mobile enheter

Kjempe bra show og gode artister! Svenskene vet hvordan de skal lage show.
Maten var ikke så veldig spennende, men god.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, 113j_rng